Seguir
Isabel María Rosa Díaz
Isabel María Rosa Díaz
Dirección de correo verificada de us.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Gestión de precios
IMR Díaz, ECD de Castro, FJR Cataluña
Esic Editorial, 2013
197*2013
Trust as mediator of corporate social responsibility, image and loyalty in the hotel sector
B Palacios-Florencio, JG del Junco, M Castellanos-Verdugo, ...
Corporate Social Responsibility for Sustainable Tourism, 247-263, 2020
1532020
Price knowledge: effects of consumers' attitudes towards prices, demographics, and socio‐cultural characteristics
I María Rosa‐Díaz
Journal of Product & Brand Management 13 (6), 406-428, 2004
1252004
Gestión de precios
EC Diez de Castro, I Rosa
Madrid: Editorial ESIC, 2004
1102004
Creating customer value through service experiences: an empirical study in the hotel industry
D Martín-Ruiz, C Barroso-Castro, IM Rosa-Díaz
Tourism and Hospitality Management 18 (1), 37-53, 2012
1002012
La calidad asistencial: concepto y medida
MMV Periñán, IMR Díaz
Dirección y organización, 2003
622003
Segmenting hotel clients by pricing variables and value for money
FJ Rondan-Cataluña, IM Rosa-Diaz
Current issues in tourism 17 (1), 60-71, 2014
542014
Calidad percibida por el espectador de fútbol
IMR Díaz, MC Verdugo, BP Florencio
Revista de psicología del deporte 21 (1), 25-33, 2012
532012
Antecedents of the importance of price in purchase decisions
IM Rosa Diaz, FJ Rondán Cataluña
Revista de Administração de Empresas 51, 370-381, 2011
422011
Rondán Cataluña, FJ, & Díez de Castro, EC (2020)
IM Rosa Díaz
Gestión de precios. ESIC, 0
29
Evaluación de los usos potenciales del Teberinto (Moringa oleífera) como generador de materia prima para la industria química
A García, R Martínez, I Díaz
Universidad de El Salvador. Facultad de Ingeniería y Arquitectura. Escuela …, 2013
282013
Demand restrictions in price‐based decisions: managers versus consumers
I María Rosa Díaz
Journal of Product & Brand Management 15 (3), 214-224, 2006
232006
Antecedents of the importance of price in purchase decision
IM Rosa, FJ Rodan
Revista de Administração de Empresas 51 (4), 2011
192011
Price assessments by consumers: influence of purchase context and price structure
IM Rosa Diaz
International Journal of Consumer Studies 37 (1), 13-20, 2013
182013
Causes and consequences of academics’ emotions in private higher education institutions: Implications for policy and practice through the lens of Affective Events Theory
M Ghasemy, M Sirat, IM Rosa-Díaz, D Martín-Ruiz
Educational Research for Policy and Practice 20 (3), 367-393, 2021
162021
The roles of supervisory support and involvement in influencing scientists’ job satisfaction to ensure the achievement of SDGs in academic organizations
M Ghasemy, IM Rosa-Díaz, JE Gaskin
Sage Open 11 (3), 21582440211030611, 2021
152021
Determinantes y consecuencias de la efectividad de las promociones basadas en precios
IMR Díaz, FJR Cataluña
Cuadernos de Gestión 12 (2), 15-41, 2012
122012
La valoración y el conocimiento de los precios por la demanda
IM ROSA DIAZ
La valoración y el conocimiento de los precios por la demanda, 2001
122001
Promoting Sustainable Lifestyle Habits:“Real Food” and Social Media in Spain
M Segovia-Villarreal, IM Rosa-Díaz
Foods 11 (2), 224, 2022
112022
La distribución comercial y el comportamiento de compra de los consumidores
IMR Díaz, AN García, ECD de Castro
Esic market, 109-140, 2002
102002
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20