Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot13 articles
6 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Silvia Sanz BlasCatedrática de Universidad (Full Professor of Marketing), Universidad de ValenciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- Joaquin Aldas-ManzanoUniversitat de Valencia - IvieCorreu electrònic verificat a uv.es
- Rafael Curras-PerezUniversidad de ValenciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- José Martí-ParreñoVicerrector de Investigación y Transferencia - Universidad Internacional de Valencia - VIUCorreu electrònic verificat a universidadviu.com
- Luisa AndreuUniversity of ValenciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- BLANCA HERNANDEZ ORTEGAProfessor of Marketing. Universidad de ZaragozaCorreu electrònic verificat a unizar.es
- Cleopatra VeloutsouProfessor of Brand Management - Adam Smith Business School - University of GlasgowCorreu electrònic verificat a glasgow.ac.uk
- Juan Fernando Tavera-MesíasUniversity of AntioquiaCorreu electrònic verificat a udea.edu.co
- José TronchUniversitat de Valencia EG, Facultat d'Economia, Comercialització i Investigació de MercatsCorreu electrònic verificat a uv.es
- Ines KusterUniversitat de ValenciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- Asuncion Hernandez FernandezUniversity of ValenciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- Arturo Molina-ColladoFull Professor of Marketing (University of Castilla-La Mancha)Correu electrònic verificat a uclm.es
Segueix