Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Aradhna KrishnaDwight F. Benton Professor of Marketing, University of Michigan, Ann ArborCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Sara HansonUniversity of RichmondCorreu electrònic verificat a richmond.edu
- Richard BrieschSouthern Methodist University, Cox School of BusinessCorreu electrònic verificat a smu.edu
- Miguel I. GomezRobert G. Tobin Professor of Applied Economics, Cornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Nathan B. WarrenMarketing, BI Norwegian Business SchoolCorreu electrònic verificat a bi.no
- Cindy Xin WangAssistant Professor of Marketing, California Polytechnic State UniversityCorreu electrònic verificat a calpoly.edu
- Brandon ReichAhlbrandt Assistant Professor of Marketing, Portland State UniversityCorreu electrònic verificat a pdx.edu
- Tiffany Barnett WhiteUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignCorreu electrònic verificat a illinois.edu
- Vithala RaoProfessor of Marketing and Quantitative methodsCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Monika Kukar-KinneyProfessor of Marketing, University of RichmondCorreu electrònic verificat a richmond.edu
- Elizabeth (Stickel) MintonUniversity of WyomingCorreu electrònic verificat a uwyo.edu
- T. Bettina CornwellProfessor of Marketing, University of OregonCorreu electrònic verificat a uoregon.edu