Seguir
Gloria Nogueiras Redondo
Gloria Nogueiras Redondo
PhD in Education. Marbella International University Centre
Dirección de correo verificada de uwl.ac.uk - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Experiencing Transformative Learning in a Counseling Masters’ Course: A Process-Oriented Case Study With a Focus on the Emotional Experience
G Nogueiras, A Iborra, E Kunnen, Saskia
Journal of Transformative Education, 2018
242018
Understanding and Promoting Self-Direction in Freshman and Master’s Students: A Qualitative Approach
G Nogueiras, A Iborra
Behavioral Development Bulletin 22 (2), 394-404, 2017
182017
Managing Contextual Complexity in an Experiential Learning Course: A Dynamic Systems Approach through the Identification of Turning Points in Students' Emotional Trajectories
G Nogueiras, ES Kunnen, A Iborra
Frontiers in Psychology 8, 667, 2017
102017
Oral presentation skills for Elementary Education students: peer group as a resource for development
D Herrero, A Iborra, G Nogueiras
EAPRIL 2015 (Proceedings), 465-475, 2016
52016
Oral presentation skills for Elementary Education students: Peer group as a resource for development
D Herrero, A Iborra, G Nogueiras
European Association for Practitioner Research on Improving Learning in …, 2015
52015
Examining the predictors of STEM career interest among upper secondary students in Finland
S Kaleva, I Celik, G Nogueiras, J Pursiainen, H Muukkonen
Educational Research and Evaluation, 2023
42023
Teaching for Epistemological Change: Self-Direction through Self-Assessment
G Nogueiras, D Herrero, A Iborra
Innovative Practices for Higher Education Assessment and Measurement, 207-225, 2016
42016
Dialogical Podcasts to promote reflection and self-direction in Higher Education
G Nogueiras, A Iborra, D Herrero
EAPRIL 2015 (Proceedings), 233-245, 2016
42016
Dialogical podcasts to promote reflection and self-direction in Higher Education
G Nogueiras, A Iborra, D Herrero
European Association for Practitioner Research on Improving Learning in …, 2015
42015
Turning points en las trayectorias emocionales de estudiantes en un contexto desafiante de aprendizaje experiencial: una aproximación dinámica
G Nogueiras, S Kunnen, A Iborra
V Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá, 245-254, 2014
2*2014
Harry Potter, un fenómeno transmedia
S Cortés, J Urbaneja, G Nogueiras
Cuadernos de Pedagogía, 65-67, 2010
22010
Emotional processes and individual trajectories during a methodological experiential challenging learning experience
G Nogueiras, A Iborra
ICERI2011 Proceedings. International Conference of Education, Research and …, 2011
12011
Experiencing Transformative Learning in a Counseling Masters' Course Nogueiras, Gloria; Iborra, Alejandro; Kunnen, Saskia E.
G Nogueiras
Journal of Transformative Education 17 (1), 71-95, 2019
2019
The 'Career Identity and Self-Management' (IdeCaA) Scale: a Self-Regulatory and Functional Contribution to the Study of Identity
P Mamolar, A Iborra, G Nogueiras
ESRAD (European Society for Research in Adult Development) Conference, 2018
2018
Aprendizaje transformacional en una asignatura de Habilidades de Counselling que promueve la exploración personal: una aproximación cualitativa
G Nogueiras, A Iborra
Sextas Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alca-lá …, 2017
2017
Epílogo: El VIII Encuentro de Innovación Docente de la Universidad de Alcalá: a modo de revisión
G Nogueiras, H Del Castillo
Nuevas apuestas educativas: entre la docencia presencial y la innovación …, 2017
2017
Podcasts dialógicos en Educación Superior: una invitación a la auto-dirección
G Nogueiras, A Iborra, D Herrero
Nuevas apuestas educativas: entre la docencia presencial y la innovación …, 2017
2017
Aprendizaje transformacional en una asignatura de Habilidades de Counselling que promueve la exploración personal: una aproximación cualitativa
G Nogueiras
VI Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá, 2016
2016
Cognitive Development really matters in Oral Presentation Skills programs: preadolescents becoming abstract thinkers
A Iborra, D Herrero, G Nogueiras
European Association for Research on Adolescence (EARA), 2016
2016
Podcasts dialógicos en Educación Superior: una invitación a la auto-dirección
G Nogueiras, A Iborra, D Herrero
VIII Encuentro de Innovación en Docencia Universitaria de la Universidad de …, 2016
2016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20