Follow
Sheila GARCIA-MARTIN
Sheila GARCIA-MARTIN
Verified email at unileon.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Use of technologies and academic performance in adolescent students.
S García-Martín, I Cantón-Mayo
Comunicar: Media Education Research Journal 27 (59), 73-81, 2019
246*2019
Uso de herramientas digitales para la docencia en España durante la pandemia COVID-19
J García Martín, S García Martín
Revista española de educación comparada 38, 151-173, 2021
189*2021
Digital competence and gender: Teachers in training. A case study
M Grande-de-Prado, R Cañón, S García-Martín, I Cantón
Future internet 12 (11), 204, 2020
492020
Edu-escape rooms
M Grande-de-Prado, S García-Martín, R Baelo, V Abella-García
Encyclopedia 1 (1), 12-19, 2020
462020
Teachers 3.0: Patterns of use of five digital tools.
S García-Martín, I Cantón-Mayo
Digital Education Review, 202-215, 2019
40*2019
Faculty of Education Professors’ Perception about the Inclusion of University Students with Disabilities
RE Valle, A De Caso, R Baelo, S García-Martín
International Journal of Environmental Research and Public Health 18, 1-21, 2021
29*2021
Competencia digital: docentes en formación y resolución de problemas
M Grande-de-Prado, R Cañón-Rodríguez, S García-Martín, ...
Educar 57 (2), 381-396, 2021
272021
Mapping Role-Playing Games in Ibero-America: An Educational Review
M Grande-de-Prado, R Baelo, S García-Martín, V Abella-García
Sustainability 12 (16), 2020
272020
Calidad y liderazgo sostenible
I Cantón, S García-Martín, R Cañón, M Grande
International of Educational Leadership and Management (IJELM) 9 (1), 76-91, 2021
16*2021
Impedimentos a la consecución de la satisfacción y el bienestar docente
S Téllez, I Cantón, S García-Martín
Campus Virtuales 10 (1), 185-193, 2021
152021
Seguridad digital,¿ cómo se perciben los docentes en formación?
M Grande-de-Prado, R Cañón-Rodríguez, S García-Martín
IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, 262-275, 2020
14*2020
El éxito escolar en la Educación Secundaria Obligatoria. La perspectiva del profesorado y del alumnado leonés. ENSAYOS
I Canton, S Garcia-Martin
Revista de la Facultad de Educación de Albacete 31 (1), 119-132, 2016
14*2016
Factores que inciden en el rendimiento académico. El camino hacia el éxito escolar de todos
S Garcia-Martin, I Canton
Psicología y Educación. Presente y futuro, 2190-2197, 2016
142016
Revisión de experiencias sobre gestión del conocimiento en organizaciones educativas
S Garcia-Martin, I Canton-Mayo
Revista científica electrónica de Educación y Comunicación en la Sociedad …, 2016
122016
Cognitive dysfunction in Multiple Sclerosis: Educational level as a protective factor
M Estrada-López, S García-Martín, I Cantón-Mayo
Neurology International, 335-342, 2021
112021
Identificación de variables mediadas por las intervenciones de gestión del conocimiento en organizaciones escolares
S García-Martín, I Cantón Mayo
Andamios 16 (40), 251-273, 2019
10*2019
Edu-escape rooms. Encyclopedia, 1 (1), 12–19
M Grande-de-Prado, S García-Martín, R Baelo, V Abella-García
92021
Construcción de la identidad profesional docente en los futuros maestros de infantil.
I Cantón, S García-Martín, R Cañón
Infancia, Educación y Aprendizaje 3 (2), 612-617, 2017
9*2017
Uso de Google Classroom como plataforma educativa en estudios universitarios
JG Martín, SG Martín
Revista Educativa Hekademos, 28-38, 2021
82021
The perceived self-efficacy of teachers in the use of digital tools during the COVID-19 pandemic: A comparative study between Spain and the United States
J García-Martín, R Rico, S García-Martín
Behavioral Sciences 13 (3), 213, 2023
62023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20