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Belen RCánovas
Belen RCánovas
U. Complutense de Madrid
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Año
Marketing mix effects on private labels brand equity
C Abril, B Rodriguez-Cánovas
European journal of management and business economics 25 (3), 168-175, 2016
1372016
Communicating corporate social responsibility to a cynical public
L Illia, SC Zyglidopoulos, S Romenti, B Rodríguez-Cánovas, ...
MIT Sloan management review, 2013
1332013
Exploring corporations’ dialogue about CSR in the digital era
L Illia, S Romenti, B Rodríguez-Cánovas, G Murtarelli, CE Carroll
Journal of business ethics 146, 39-58, 2017
1302017
Managing employer brand attributes to attract potential future leaders
M Bonaiuto, S De Dominicis, L Illia, B Rodríguez-Cánovas, G Lizzani
Journal of Brand Management 20, 779-792, 2013
592013
La comunicación de la RSC entre las 250 principales empresas europeas
L Illia, B Rodríguez-Cánovas, A González, S Romenti
Cuadernos. info, 85-96, 2010
432010
La empresa comunica: protocolo y lenguaje organizacional
AR Gómez, MG Torre, MJC Bertoméu
Editorial Gedisa, 2018
382018
El abandono estudiantil en programas de educación superior virtual: revisión de literatura
D Orellana, N Segovia, B Rodríguez Cánovas
Revista de la educación superior 49 (194), 47-64, 2020
362020
Sustainable consumption behaviour in Colombia: An exploratory analysis
A Guzmán Rincón, RL Carrillo Barbosa, E Martín-Caro Álamo, ...
Sustainability 13 (2), 802, 2021
242021
The Mycelium Blueprint: insights into the cues that shape the filamentous fungal colony
U Ugalde, AB Rodriguez-Urra
Applied microbiology and biotechnology 98, 8809-8819, 2014
192014
IDENTIFICACIÓN DE ESTUDIANTES RURALES CON INTENCIÓN DE DESERTAR EN PROGRAMAS DE PREGRADO EN MODALIDAD VIRTUAL: ANÁLISIS DE CLÚSTERES CASO COLOMBIA.
AG Rincón, BR Cánovas
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en …, 2020
82020
Abandono estudiantil en Educación Superior y su relación con la comunicación en programas de modalidad virtual: Colombia
AG Rincón, LIV Quecano, NS García, B Rodríguez-Cánovas
La comunicación especializada del siglo XXI, 939-957, 2020
72020
Actitudes ante la sostenibilidad y la moda: una exploración por grupos de edad
BR Cánovas, E Martín-Caro
aDResearch ESIC International Journal of Communication Research 20 (20), 20-35, 2019
62019
CSR disclosure: Cross-national differences in seven European countries
SC Zyglidopoulos, A González del Valle Brena, E Invernizzi, S Romenti, ...
Mercati e competitività: 4, 2012, 123-146, 2012
62012
Social networks, disinformation and diplomacy: a dynamic model for a current problem
A Guzmán Rincón, S Barragán Moreno, B Rodríguez-Canovas, ...
Humanities and social sciences communications 10 (1), 1-14, 2023
22023
Comunicación de las políticas públicas en redes sociales: caso Colombia
AG Rincón, B Rodríguez-Cánovas, LIV Quecano, DAR Zarama
Comunicación especializada: historia y realidad actual, 783-802, 2020
22020
It Is not the Awareness But the Familiarity! Revisiting Private Labels’ Brand Equity: An Abstract
C Abril, B Rodriguez-Canovas
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics: Proceedings …, 2017
22017
Corporate branding: an employee perspective
H Stuart, B Rodríguez-Cánovas
Contemporary Perspectives on Corporate Marketing, 100-115, 2013
22013
Exchange of SCR information among the 250 leading European corporations
L Illia, B Rodriguez-Canovas, AG Del Valle Brena, S Romenti
CUADERNOS INFO, 85-96, 2010
22010
Comportamiento de autocuidado y de búsqueda de información en internet sobre la COVID-19: Caso jóvenes españoles
B Rodríguez-Cánovas, A Rogala, AG Rincón
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2022
12022
Student dropout in online higher education programs: literature review
D Orellana, N Segovia, B Rodríguez Cánovas
Revista de la educación superior 49 (194), 47-64, 2020
12020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20