Orientación profesional y personal MF Sánchez García, M Suárez Ortega, M Padilla Carmona, ... Madrid: UNED, 2013 | 77 | 2013 |
Aplicación de la metodología Delphi a la identificación de factores de éxito en el emprendimiento IM García, MTP Carmona, MS Ortega Revista de Investigación Educativa 37 (1), 129-146, 2019 | 45 | 2019 |
Explicación de la satisfacción en la dirección escolar a partir del desempeño de la función directiva I Martínez García, J Gil Flores Ediciones Universidad de Salamanca, 2018 | 33 | 2018 |
Influences, values and career aspirations of future professionals in education: a gender perspective MT Padilla-Carmona, I Martínez-García Educational Review 65 (3), 357-371, 2013 | 22 | 2013 |
Understanding governance at university: from management to leadership I Martínez-García, MT Padilla-Carmona, E Alastor Journal of Applied Research in Higher Education 11 (3), 466-480, 2019 | 14 | 2019 |
Just facilitating access or dealing with diversity? Non-traditional students' demands at a Spanish university MT Padilla-Carmona, I Martínez-García, D Herrera-Pastor European journal for Research on the Education and Learning of Adults 11 (2 …, 2020 | 13 | 2020 |
Propuesta de intervención educativa de dificultades no especificadas de aprendizaje en contextos de inclusión educativa EC Martínez, I Martínez García Espacios en blanco. Serie indagaciones 32 (1), 67-77, 2022 | 12 | 2022 |
Critical thinking of psychology students: A within‐and cross‐cultural study using Rasch models T Nielsen, I Martínez‐García, E Alastor Scandinavian Journal of Psychology 62 (3), 426-435, 2021 | 6 | 2021 |
Applying Delphi method to identification of success factors in entrepreneurship I Martínez-García, M Teresa Padilla-Carmona, M Suárez-Ortega Revista Investigación Educativa 37 (1), 129-146, 2019 | 5 | 2019 |
La gestión universitaria en la educación superior: un estudio sobre la figura de la dirección de departamento en la Universidad de Sevilla I Martínez García | 5 | 2014 |
El uso de las redes sociales como recurso de innovación educativa en la educación formal EF Martín, EAG Cheikh-Lahlou, IM García, TL Valenzuela Mejorando la enseñanza a través de la innovación educativa, 263-274, 2023 | 4 | 2023 |
Perceived stress and perceived lack of control of spanish education-degree university students: Differences dependent on degree year, basis for admission and gender I Martínez-García, T Nielsen, E Alastor Psychological Reports 125 (4), 1824-1851, 2022 | 4 | 2022 |
Exploring First Semester Changes in Domain-Specific Critical Thinking T Nielsen, I Martínez-García, E Alastor Frontiers in Education 7, 884635, 2022 | 3 | 2022 |
Capítulo 7. Aprender a aprender a lo largo de la vida MT Padilla-Carmona, IM García Orientación profesional y personal, 163-184, 2013 | 3 | 2013 |
Psychometric Properties of the Spanish Translation of the Specific Academic Learning Self-Efficacy and Specific Academic Exam Self-Efficacy Scales in a Higher Education Context T Nielsen, I Martínez-García, E Alastor Academic Self-efficacy in Education: Nature, Assessment, and Research, 71-96, 2022 | 2 | 2022 |
An explanation of job satisfaction in school principals based on their performance of the position I Martinez Garcia, J Gil Flores Education in the Knowledge Society 19 (1), 77-95, 2018 | 2 | 2018 |
El aula invertida en Educación Superior como experiencia de innovación docente E Alastor, I Martínez-García, E Fernández-Martín, J Sánchez-Rodríguez UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 66-81, 2023 | 1 | 2023 |
A systematic review and a comprehensive approach to PhD students' wellbeing I Martínez‐García, H De Witte, J García‐Martínez, FJ Cano‐García Applied Psychology: Health and Well‐Being, 2024 | | 2024 |
TIC en educación en la era digital: propuestas de investigación e intervención. EA García-Cheikh-Lahlou, E Sánchez-Vega, I Martínez-García, ... UMA Editorial, 2023 | | 2023 |
Investigación en educación con TIC: retos y oportunidades. EA García-Cheikh-Lahlou, E Sánchez-Vega, I Martínez-García, ... UMA Editorial, 2023 | | 2023 |