Segueix
Dr. Elizabeth Ocampo Gomez
Dr. Elizabeth Ocampo Gomez
Researcher, Instituto de Investigaciones en Educacion, University of Veracruz
Correu electrònic verificat a uv.mx
Títol
Citada per
Citada per
Any
“Informing” technologies and the World Bank
D Neu, EO Gomez, C Graham, M Heincke
Accounting, organizations and society 31 (7), 635-662, 2006
2652006
Doing missionary work: The World Bank and the diffusion of financial practices
D Neu, E Ocampo
Critical Perspectives on Accounting 18 (3), 363-389, 2007
1502007
‘Facilitating’globalization processes: financial technologies and the World Bank
D Neu, E Ocampo Gomez, OG Ponce de León, M Flores Zepeda
Accounting Forum 26 (3-4), 271-290, 2002
862002
Diffusing financial practices in Latin American higher education: understanding the intersection between global influence and the local context
D Neu, L Silva, E Ocampo Gomez
Accounting, Auditing & Accountability Journal 21 (1), 49-77, 2008
682008
Formación de Ciudadanía en la Escuela dentro de la Transición Democrática: ¿promover escalas de valores o el desarrollo del razonamiento moral?
R Anaya-Rodríguez, E Ocampo-Gómez
Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación. REICE …, 2016
39*2016
The ethics of World Bank lending
D Neu, EO Gomez
Accounting Forum 30 (1), 1-19, 2006
372006
A comparative analysis of higher education systems: Issues, challenges and dilemmas
M Kariwo, T Gounko, M Nungu
BRILL, 2014
262014
Expanding the perspective and knowledge of the accounting curriculum and pedagogy in other locations: The case of Mexico
E Ocampo-Gómez, JC Ortega-Guerrero
Critical Perspectives on Accounting 24 (2), 145-153, 2013
242013
El investigador fragmentado: conflictos y tensiones derivados de la diversificación de su carga laboral
E Ocampo, S Jiménez, L Palacios
Revista Iberoamericana de Educación Superior 11 (30), 41-56, 2020
172020
Doing missionary work: The World Bank and the diffusion of financial practices
E Ocampo, DE Neu
(No Title), 2008
122008
El Sistema Nacional de Investigadores en la Universidad Veracruzana: análisis exploratorio de cómo se experimenta el reconocimiento académico
EO Gómez, JR Hernández
Revista Interamericana de Educación de Adultos 37 (1), 64-85, 2015
112015
Tutores Sobresalientes y sus Prácticas de Tutoría Académica en una Universidad Mexicana
E Ocampo-Gómez, N Rodríguez-Orozco, M Aguilar-Tamayo
Formación Universitaria 14 (4), 2021
92021
A hybrid artificial intelligence model leverages multi-centric clinical data to improve fetal heart rate pregnancy prediction across time-lapse systems
A Duval, D Nogueira, N Dissler, M Maskani Filali, F Delestro Matos, ...
Human Reproduction 38 (4), 596-608, 2023
82023
Validation of the Spanish version of the Parent's Postoperative Pain Management pain scale
AM Ullan, M Perelló, C Jerez, E Gómez, MJ Planas, N Serrallonga
Anales de Pediatría (English Edition) 84 (2), 106-113, 2016
82016
Social responsibility “accounts”: Understanding World Bank lending practices
D Neu, E Ocampo
Envisioning a new accountability, 81-113, 2007
82007
Validación de la versión española de la escala de evaluación del dolor postoperatorio Parent's Postoperative Pain Managament
AM Ullán, M Perelló, C Jerez, E Gómez, MJ Planas, N Serrallonga
Anales de Pediatría 84 (2), 106-113, 2016
62016
Contabilidad crítica en Latinoamérica: trayectorias, interacciones y conversaciones entre el Norte y el Sur.
M Gómez-Villegas, E Ocampo-Gómez, D Neu
Innovar 31 (82), 3-24, 2021
52021
Educating for Prosperity: An Historical Analysis of Education as the Panacea for Poverty
E Ocampo
University of Alberta, 2009
5*2009
Under the Microscope: An Examination of Funding Techniques at a Mexican Institution of Higher Education
E Ocampo
University of Alberta, 2003
42003
School district deficits and program choice in Alberta
D Neu, A Taylor, E Ocampo
Canadian Journal of Educational Administration and Policy, 2002
42002
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20