Seguir
Diana Gavilan, Ph.D. (orcid 0000-0002-5293-779X)
Diana Gavilan, Ph.D. (orcid 0000-0002-5293-779X)
Senior Lecturer / Profesor Titular de Marketing (Universidad Complutense de Madrid)
Dirección de correo verificada de ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The influence of online ratings and reviews on hotel booking consideration
D Gavilan, M Avello, G Martinez-Navarro
Tourism Management 66, 53-61, 2018
4102018
Nuevas tendencias en comunicación estratégica
TP Blanco, JS Herrera
Esic Editorial, 2017
3042017
Nuevas tendencias en comunicación
JS Herrera, TP Blanco
Esic Editorial, 2012
237*2012
Affective commitment to the employer brand: Development and validation of a scale
S Fernandez-Lores, D Gavilan, M Avello, F Blasco
BRQ Business Research Quarterly 19 (1), 40-54, 2016
1672016
Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19
D Gavilan, A Balderas-Cejudo, S Fernández-Lores, G Martinez-Navarro
International journal of gastronomy and food science 24, 100330, 2021
1612021
The mediating role of mental imagery in mobile advertising
D Gavilan, M Avello, C Abril
International Journal of Information Management 34 (4), 457-464, 2014
772014
Marketing sensorial
R Manzano, D Gavilan
Pearson Prencie Hall, 2012
72*2012
University students and informational social networks: Total sceptics, dual moderates or pro-digitals
D Gavilan, G Martinez-Navarro, S Fernández-Lores
Comunicar. Media Education Research Journal 25 (2), 2017
64*2017
Employer branding: la experiencia de la marca empleadora y su efecto sobre el compromiso afectivo
DG Bouzas, MA Iturriagagoitia, SF Lores
ADResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 58-75, 2013
612013
Las mujeres en las series de ficción: el punto de vista de las mujeres
D Gavilán, G Martínez-Navarro, R Ayestarán
Investigaciones feministas 10 (2), 367-384, 2019
502019
Márketing auditivo:¿ a qué suena una marca?
MA Iturriagagoitia, DG Bouzas, CA Barrie
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 40-45, 2011
492011
Marketing olfatorio: el olor de los deseos
D Gavilán Bouzas, C Abril Barrie, T Serra
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 34-39, 2011
452011
Shopper marketing: A new challenge for Spanish community pharmacies
D Gavilan, M Avello, C Abril
Research in Social and Administrative Pharmacy 10 (6), e125-e136, 2014
392014
Gender identity, consumption and price discrimination
R Manzano-Antón, G Martinez-Navarro, D Gavilan-Bouzas
Revista Latina de Comunicación Social, 385-400, 2018
36*2018
Experiential shopping at the mall: influence on consumer behaviour
M Avello, D Gavilan, C Abril, R Manzano
China-USA Business Review 10 (1), 2011
362011
Marketing sensorial: comunicar a través de los sentidos
RM Antón, T Serra, DG Bouzas
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 28-33, 2011
312011
Green consumer segmentation: managerial and environmental implications from the perspective of business strategies and practices
C Afonso, D Gavilan, J García-Madariaga, HM Gonçalves
Sustainability in Innovation and Entrepreneurship: Policies and Practices …, 2018
302018
18 años de" Employer Branding": hacia una definición más precisa
S Fernández-Lores, M Avello, D Gavilan
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 32-51, 2014
302014
¿ Esperamos porque es mejor o es mejor porque esperamos? Un estudio exploratorio de la relación entre el tiempo de espera y el valor percibido.
D Gavilán-Bouzas, J García-de-Madariaga-Miranda
Universia Business Review, 56-73, 2009
242009
Vividness of news push notifications and users’ response
D Gavilan, S Fernández-Lores, G Martinez-Navarro
Technological Forecasting and Social Change 161, 120281, 2020
232020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20