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Jordi de San Eugenio Vela
Jordi de San Eugenio Vela
Lecturer of Media Theory, Strategic Marketing and Tourism Communication at the University of Vic
Dirección de correo verificada de uvic.cat
Título
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Año
La dimensión comunicativa del paisaje: Una propuesta teórica y aplicada
J Nogué, J de San Eugenio Vela
Revista de Geografía Norte Grande, 25-43, 2011
1182011
Identidad territorial y promoción turística: la organización de eventos como estrategia de creación, consolidación y difusión de la imagen de marca del territorio
M Jiménez Morales, J de San Eugenio Vela
Universidad del País Vasco, 2011
1122011
The relationship between rural branding and local development. A case study in the Catalonia's countryside: Territoris Serens (El Lluçanès)
J de San Eugenio-Vela, M Barniol-Carcasona
Journal of Rural Studies 37, 108-119, 2015
822015
Fundamentos conceptuales y teóricos para marcas de territorio
JSE Vela
Boletín de la Asociación de Geógrafos españoles, 2013
802013
The use of football as a country branding strategy. Case study: Qatar and the Catalan sports press
X Ginesta, J de San Eugenio
Communication & Sport 2 (3), 225-241, 2014
722014
Visual landscape as a key element of place branding
JSE Vela, J Nogué, R Govers
Journal of place management and development 10 (1), 23-44, 2017
672017
Teoría y métodos para marcas de territorio
JSE Vela
Editorial UOC, 2012
622012
Place branding: a conceptual and theoretical framework
J San Eugenio Vela
Asociación de Geógrafos Españoles, 2013
602013
Características y funciones para marcas de lugar a partir de un método Delphi
JSE Vela, J Fernández-Cavia, J Nogué, M Jiménez-Morales
Revista Latina de Comunicación Social, 656-675, 2013
55*2013
The critical role of stakeholder engagement in a place branding strategy: a case study of the Empordà brand
JS Eugenio-Vela, X Ginesta, M Kavaratzis
European Planning Studies 28 (7), 1393-1412, 2020
482020
Del Estado-nación al Estado-marca. El rol de la diplomacia pública y la marca de país en el nuevo escenario de las relaciones internacionales
JSE Vela
Revista de Estudios Sociales, 145-157, 2013
472013
Key elements in defining Barcelona’s place values: the contribution of residents’ perceptions from an internal place branding perspective
M Compte-Pujol, J de San Eugenio-Vela, J Frigola-Reig
Place Branding and Public Diplomacy 14, 245-259, 2018
342018
Peace, sports diplomacy and corporate social responsibility: a case study of Football Club Barcelona Peace Tour 2013
J de-San-Eugenio, X Ginesta, J Xifra
Soccer & society 18 (7), 836-848, 2017
342017
Aproximaciones teóricas y conceptuales para una definición del estado del arte de la comunicación de los destinos turísticos
J de San Eugenio Vela
Andamios. Revista de Investigación Social 9 (20), 211-236, 2012
342012
La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona. Temps de flors
M Jiménez Morales, J San Eugenio Vela
Instituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales, 2009
332009
Pensamiento geográfico versus teoría de la comunicación. Hacia un modelo de análisis comunicativo del paisaje
J Nogué i Font, J San Eugenio Vela
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
33*2009
International representation strategies for stateless nations: The case of Catalonia’s cultural diplomacy
JSE Vela, J Xifra
Place branding and public diplomacy 11, 83-96, 2015
292015
La marca de ciudad en la contemporaneidad
JSE Vela
Poliantea 10 (19), 11-27, 2014
282014
Comunicació i territori
J De San Eugenio Vela
Comunicació i territori, 41-60, 2009
272009
Journalism, transparency and citizen participation: a methodological tool to evaluate information published on municipal websites
N Simelio, X Ginesta, J de San Eugenio Vela, M Corcoy
Information, communication & society 22 (3), 369-385, 2019
262019
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Artículos 1–20