Follow
Beatriz Rodríguez Herráez
Beatriz Rodríguez Herráez
Profesora de Marketing
Verified email at urjc.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Information at tourism destinations. Importance and cross-cultural differences between international and domestic tourists
B Ortega, E., Rodriguez
Journal of Business Research 60, 146-152, 2007
902007
Comparing a traditional approach for financial Brand Communication Analysis with a Big Data Analytics technique
JR Saura, BR Herráez, A Reyes-Menendez
IEEE Access 7, 37100-37108, 2019
592019
Importancia de la comunicación en los destinos turísticos internacionales: la percepción de los turistas extranjeros en los destinos españoles
EO Martínez, BR Herráez
Cuadernos de Turismo, 169-188, 2005
432005
Information classification on social networks. Content analysis of e-commerce companies on Twitter
B Herráez, D Bustamante, JR Saura
Revista Espacios 38 (52), 16, 2017
41*2017
La investigación turística a través de tesis doctorales: Un análisis comparativo entre España y Francia
BR Herráez, EO Martínez
Estudios turísticos, 5-27, 2004
402004
Digital marketing for sustainable growth: Business models and online campaigns using sustainable strategies
JR Saura, P Palos-Sanchez, B Rodríguez Herráez
Sustainability 12 (3), 1003, 2020
212020
Actividad de búsquedas en internet como variable para determinar la afluencia a museos
RG Martínez, BR Herráez, DCPB Yábar
Cuadernos de turismo, 207-223, 2016
132016
Smart tourism destination in Madrid
J Esteban Curiel, ML Delgado Jalón, B Rodríguez Herráez, A Antonovica
Sustainable smart cities, 101-114, 2017
122017
Análisis de la dimensión medioambiental de las compañías aereas que operan en España: estudio del contenido de sus páginas web/Analysis of airlines operative in Spain …
DCPB Yábar, BR Herráez, MLM García
Observatorio Medioambiental 14, 211, 2011
122011
Las tesis doctorales de turismo en España 2000-2012
E Ortega Martínez, B Rodríguez Herráez, MJ Such Devesa
Estudios Turísticos 195, 9-31, 2013
72013
Percepción de los servicios de apoyo en el sector hotelero. Un análisis internacional
EO Martínez, BR Herráez, JP Lévy-Mangin
Cuadernos de turismo, 113-134, 2008
62008
Does the intensity of sexual stimuli and feminism influence the attitudes of consumers toward sexual appeals and ethical judgment? An ecuadorian perspective
MD Brito-Rhor, B Rodríguez-Herráez, GP Chachalo-Carvajal
Revista de Comunicación de la SEECI, 45-62, 2019
5*2019
La Comunicación en los Destinos Turísticos: Percepción de los Residentes en España
E Ortega Martínez, B Rodríguez Herráez
Ponencia presentada en el XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés …, 2007
42007
La investigación del turismo a través de las tesis doctorales. Un análisis comparativo entre España, Estados Unidos y Francia
E Ortega, B Rodríguez, F Cobo
Investigación y Estrategias Turísticas, 65- 89, 2003
42003
Psychometric Properties and Validation of the Women's Sexual Self-Schema Evaluation in a Young Ecuadorian Sample
MD Brito-Rhor, B Rodríguez-Herráez, A Trueba
REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA 1 …, 2020
3*2020
Turismo gastronómico¿ transferencia de técnicas del turismo cultural y del turismo sensorial?
J Esteban, B Rodríguez, A Antonovica, C Mercado
Turismo gastronómico¿ transferencia de técnicas del turismo cultural y del …, 2015
32015
El turismo cultural en el marco del turismo social en España
EO Martínez, BR Herráez
Destinos turísticos: viejos problemas,¿ nuevas soluciones? X Coloquio de …, 2008
32008
Integrating communications at tourism destinations meeting the needs of tourists
E Ortega, MJ Rodríguez, B. y Such
Integrated Communications in the Post-Modern Era, 2014
22014
Las compañías de bajo coste y sus usuarios. El caso de España
B Rodriguez Herraez, AM Vargas Perez, MP Montes Gutierrez
ESIC EDITORIAL, 2008
22008
El Proyecto Cultural para la Gestión de Museos: Caracterización Inicial
J Esteban, A Antonovica, C Mercado, B Rodríguez
El Proyecto Cultural para la Gestión de Museos: Caracterización Inicial, 49-60, 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20