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Arta Antonovica
Arta Antonovica
Associate Professor at Rey Juan Carlos University (Madrid, Spain)
Verified email at urjc.es
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What are the leading factors for using Spanish peer-to-peer mobile payment platform Bizum? The applied analysis of the UTAUT2 model
MG de Blanes Sebastián, A Antonovica, JRS Guede
Technological Forecasting and Social Change 187, 122235, 2023
842023
Application and extension of the UTAUT2 model for determining behavioral intention factors in use of the artificial intelligence virtual assistants
M García de Blanes Sebastián, JR Sarmiento Guede, A Antonovica
Frontiers in Psychology 13, 993935, 2022
732022
Turismo gastronómico y enológico
E Curiel
Librería-Editorial Dykinson, 2015
622015
La comunicación viral a través de los medios sociales: análisis de sus antecedentes
JRS Guede, J de Esteban Curiel, A Antonovica
Revista Latina de Comunicación Social, 69-86, 2017
56*2017
Turismo cultural y gestión de museos
E Curiel, VE Sánchez García, A Antonovica
Dykinson, 2013
382013
Theory of knowledge of tourism: A sociological and epistemological reflection
J De Esteban, G Cetin, A Antonovica
Journal of Tourismology 1 (1), 2-15, 2015
372015
El ecoturismo como modelo internacional de desarrollo sostenible del turismo cultural.
J de Esteban Curiel, A Antonovica
Universidad de Quintana Roo, 2010
332010
Consumer neuroscience on branding and packaging: A review and future research agenda
VJC Rodríguez, A Antonovica, DLS Martín
International Journal of Consumer Studies 47 (6), 2790-2815, 2023
292023
La comunicación persuasiva en política como elemento fundamental en el éxito de nuevas formaciones políticas en España: emisor, mensaje y contexto. Caso Podemos y Ciudadanos
MJ Cardete Quintero, J de Esteban Curiel, A Antonovica
Universidad Complutense de Madrid, 2020
262020
Word-of-mouth communication as a consequence of relationship quality in online environments
JR Sarmiento Guede, J Esteban Curiel, A Antonovica
Palabra Clave 21 (4), 1075-1106, 2018
262018
Smart tourism destination in Madrid
J de Esteban Curiel, ML Delgado Jalón, B Rodríguez Herráez, ...
Sustainable smart cities: Creating spaces for technological, social and …, 2017
262017
Marketing de relaciones: un análisis del contenido de sus fundamentos teóricos
JRS Guede, J de Esteban Curiel, A Antonovica
Anuario jurídico y económico escurialense, 379-400, 2017
222017
El estudio del branding y el packaging desde el campo del neuromarketing: una revisión bibliométrica
VJ Cerro Rodríguez, A Antonovica, DL Sutil Martín, ...
192022
Factors that determine the degree of fulfilment of expectations for entrepreneurs from the business incubator programmes
A Antonovica, J de Esteban Curiel, BR Herráez
International Entrepreneurship and Management Journal 19 (1), 261-291, 2023
172023
Comunicación e imagen de los países bálticos en España a través de la técnica del discurso periodístico
A Antonovica
Librería-Editorial Dykinson, 2012
172012
Critical factors and consumption patterns of Pergamon Museum's visitors (Berlin, Germany)
J de Esteban Curiel, A Antonovica, CM Idoeta
Procedia-Social and Behavioral Sciences 65, 313-320, 2012
162012
MR: Development ofTheoretical Concepts for Market Research I and II
V Rosendo-Rios, J de Esteban, A Antonovica
South Western, Cenage Learning. USA, 2012
162012
Characteristics of crises resilient organizations in the hospitality and tourism industry
M Aydogan, J de Esteban Curiel, A Antonovica, G Cetin
International Journal of Contemporary Hospitality Management 36 (4), 1432-1453, 2024
152024
Increase the influence of the travel video bloggers by using Youtube to sell trips indirectly through relationship marketing and service quality online
JRS Guede, JDE Curiel, A Antonovica
Cuadernos de Gestión 21 (1), 75-87, 2021
15*2021
Turismo gastronómico y enológico
J Esteban, E Sánchez, A Antonovica
Madrid, Espana: Editorial Dykinson, 2015
132015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20