Cristina Olarte Pascual
Cristina Olarte Pascual
Professor of Marketing, Universidad de La Rioja
Dirección de correo verificada de unirioja.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Principios de marketing
A Esteban
Esic Editorial, 2006
5802006
Principios de marketing
ÁE Talaya
Esic Editorial, 2008
5482008
Promoción comercial: un enfoque integrado
JE Bigné
Esic editorial, 2003
2562003
Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet
A Izquierdo-Yusta, C Olarte-Pascual, E Reinares-Lara
Telematics and Informatics 32 (2), 355-366, 2015
1122015
Principios de marketing
Á Esteban Talaya
Esic, Madrid, 1997
1121997
Manual de marketing
MDG Sánchez
Esic, 2008
902008
The effects of the crisis on marketing innovation: an application for Spain
N Medrano, C Olarte-Pascual
Journal of Business & Industrial Marketing, 2016
502016
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
A Mosquera, CO Pascual, EJ Ayensa
ICONO14 Revista científica de Comunicación y Tecnologías emergentes 15 (2), 5, 2017
402017
Consumer behavior in shopping streets: The importance of the salesperson's professional personal attention
N Medrano, C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo, Y Sierra-Murillo
Frontiers in psychology 7, 125, 2016
372016
The role of technology in an omnichannel physical store
A Mosquera, C Olarte-Pascual, EJ Ayensa, YS Murillo
Spanish Journal of Marketing-ESIC, 2018
342018
An empirical approach to marketing innovation in small and medium retailers: an application to the Spanish sector
N Medrano, C Olarte-Pascual
Contemporary economics 10 (3), 205-216, 2016
302016
Assessing the acceptance of technological implants (the cyborg): Evidences and challenges
J Pelegrin-Borondo, E Reinares-Lara, C Olarte-Pascual
Computers in Human Behavior 70, 104-112, 2017
282017
Assessing the moderating effect of the end user in consumer behavior: the acceptance of technological implants to increase innate human capacities
J Pelegrín-Borondo, E Reinares-Lara, C Olarte-Pascual, M Garcia-Sierra
Frontiers in psychology 7, 132, 2016
282016
Emotions, price and quality expectations in hotel services
J Pelegrín-Borondo, M Arias-Oliva, C Olarte-Pascual
Journal of Vacation Marketing 23 (4), 322-338, 2017
272017
Las denominaciones de origen vitivinícolas españolas
A Ruiz Vega, C Olarte Pascual, M Huarte Cristóbal, R Muñoz Pino, ...
Distribución y consumo, 45-51, 2004
252004
La publicidad en el teléfono móvil: tres grupos de clientes, veintisiete recomendaciones de actuación
MCO Pascual, EM Reinares-Lara, JP Borondo, MYS Murillo
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business Review), 2014
242014
Marketing innovation as an opportunity in a situation of uncertainty: the Spanish case
N Medrano-Sáez, MC Olarte-Pascual
Soft computing in management and business economics, 327-341, 2012
242012
Notoriedad de marca y medios de comunicación
PA Abejón, MS Vázquez, CO Pascual, EMR Lara
Esic market, 91-116, 2006
222006
Cognitive-affective model of acceptance of model phone advertising
C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo, E Reinares-Lara
Technická univerzita v Liberci, 2016
202016
Influencia de la publicidad en las tendencias sociales: Una aproximación exploratoria al mercado publicitario español
MN Jiménez, CO Pascual, EMR Lara
Estableciendo puentes en una economía global, 29, 2008
202008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20