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Concepción Foronda-Robles
Concepción Foronda-Robles
Dpto. de Geografia Humana. IATUR. Universidad de Sevilla
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Título
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Año
La apuesta por la calidad como elemento diferenciador en los destinos turísticos: planes renovados
CF Robles, AMG López
Cuadernos de turismo, 89-110, 2009
1082009
Developing a system of territorial governance indicators for tourism destinations
A Fernández-Tabales, C Foronda-Robles, L Galindo-Pérez-de-Azpillaga, ...
Journal of Sustainable Tourism 25 (9), 1275-1305, 2017
732017
Argumentación relativa a la confianza territorial: Claves sobre capital social
C Foronda-Robles, L Galindo-Pérez-de-Azpillaga
Cuadernos de desarrollo rural 9 (68), 41-63, 2012
552012
El capital social eje del desarrollo en espacios rurales
DM Fernández, CF Robles
Cuadernos de geografía, 155-176, 2005
392005
Eficacia y eficiencia de Leader II en Andalucía: aproximación a un índice-resultado en materia de turismo rural
D Márquez Fernández, L Galindo Pérez de Azpillaga, AM García López, ...
Geographicalia, 47, 137-152., 2005
352005
Progress and stakes in sustainable tourism: indicators for smart coastal destinations
C Foronda-Robles, L Galindo-Pérez-de-Azpillaga, A Fernández-Tabales
Journal of Sustainable Tourism 31 (7), 1518-1537, 2023
332023
El precio de la sostenibilidad rural en Andalucía: el valor de LEADER II
C Foronda Robles, L Galindo Pérez de Azpillaga, AM García López, ...
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, 41, 295-314., 2006
242006
The value of trust: An analysis of social capital in natural areas
L Galindo-Pérez-de-Azpillaga, C Foronda-Robles, A García-López
Social indicators research 118, 673-694, 2014
232014
Digital governance and information technologies in local action groups (LAGs)
L Galindo-Pérez-de-Azpillaga, C Foronda-Robles
Cogent Social Sciences 4 (1), 1528730, 2018
172018
Territorial intelligence in rural areas: The digitization of non-profit associations through social media
C Foronda-Robles, L Galindo-Pérez-de-Azpillaga
Technology in Society 64, 101459, 2021
162021
Territorial sustainability in protected areas in Spain
L Galindo-Pérez-de-Azpillaga, C Foronda-Robles, AM García-López
Ecological indicators 24, 403-411, 2013
152013
Tourism, smallness and insularity: a suitable combination for quality of life in Small Island Developing States (SIDS)?
M Puig-Cabrera, C Foronda-Robles
Island Studies Journal 14 (2), 61-79, 2019
142019
El turismo y el alivio de la pobreza: un enfoque desde el prisma de los destinos emergentes en el marco de la Agenda 2030
M Puig Cabrera
142017
El paisaje, denominación de origen turístico
C Foronda
El territorio y su imagen, 461-469, 1999
131999
The territorial redefinition of the Vineyard Landscape in the sherry wine region (Spain)
C Foronda-Robles
Miscellanea Geographica 22 (2), 95-101, 2018
122018
Where is the humour in tourism promotion? An investigation of the “Spain Marks” campaign
M Porres-Guerrero, C Foronda-Robles
The European Journal of Humour Research 7 (3), 2019
102019
The Role of the Web and Social Media in the Tourism Promotion of a World Heritage Site. The Case of the Alcazar of Seville (Spain)
C Foronda Robles, C Mondelli, D Carboni
Revista de Estudios Andaluces, 41, 2021
92021
Working with indicators: description of states of territorial adjustment for protected natural areas
C Foronda-Robles, L Galindo-Pérez-de-Azpillaga
International Journal of sustainable development & world ecology 19 (4), 287-296, 2012
92012
The redistribution of the Tourist Flow in Destination (TFD) from spatialtemporal concentration. Seville is flowing
C Foronda Robles, AM García López, I Navarro Franco
Revista Investigaciones Turísticas, 23, 1-23., 2022
82022
La capacidad del turismo como elemento dinamizador del medio rural
C FORONDA ROBLES
Nuevos horizontes en el desarrollo rural. Madrid: Universidad Internacional …, 2002
72002
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20