Mónica Cortiñas
Mónica Cortiñas
Dirección de correo verificada de unavarra.es - Página principal
TítuloCitado porAño
Situational variables in online versus offline channel choice
R Chocarro, M Cortiñas, ML Villanueva
Electronic Commerce Research and Applications 12 (5), 347-361, 2013
722013
Understanding multi-channel banking customers
M Cortiñas, R Chocarro, ML Villanueva
Journal of Business Research 63 (11), 1215-1221, 2010
642010
The impact of product category knowledge on consumer use of extrinsic cues–A study involving agrifood products
R Chocarro, M Cortiñas, M Elorz
Food Quality and Preference 20 (3), 176-186, 2009
642009
The use of loyalty-cards databases: Differences in regular price and discount sensitivity in the brand choice decision between card and non-card holders
M Cortiñas, M Elorz, JM Múgica
Journal of Retailing and Consumer Services 15 (1), 52-62, 2008
592008
Retail store loyalty management via an analysis of heterogeneity of the service elements
M Cortinas, M Elorz, ML Villanueva
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 14 (4 …, 2004
352004
The demand for and the supply of distribution services: A basis for the analysis of customer satisfaction in retailing
RR Betancourt, M Cortiñas, M Elorz, JM Mugica
Quantitative Marketing and Economics 5 (3), 293-312, 2007
272007
The impact of expert opinion in consumer perception of wines
R Chocarro, M Cortiñas
International Journal of Wine Business Research 25 (3), 227-248, 2013
192013
Channel choice in the 21st century: The hidden role of distribution services
RR Betancourt, R Chocarro, M Cortiñas, M Elorz, JM Mugica
Journal of Interactive Marketing 33, 1-12, 2016
182016
Loyalty cards: Are retailers ignoring non-card-holder behaviour
M Cortiñas, M Elorz, JM Múgica
European Retail Digest 45, 18-20, 2005
132005
La importancia del atributo origen en la elección de productos agroalimentarios: el caso del espárrago de Navarra
MC Ugalde, RC Eguaras, ME Domezaín, ML Villanueva
Economía agraria y recursos naturales, 57-90, 2007
122007
Private sales clubs: A 21st century distribution channel
RR Betancourt, R Chocarro, M Cortiñas, M Elorz, JM Mugica
Journal of Interactive Marketing 37, 44-56, 2017
82017
Customer Heterogeneity in the development of e-loyalty
R Chocarro, M Cortiñas, M Villanueva
Journal of Research in Interactive Marketing 9 (3), 190 - 213, 2015
82015
La heterogeneidad de los consumidores en la valoración de la gestión minorista: un análisis de segmentación post-hoc en modelos de ecuaciones estructurales
MC Ugalde, RC Eguaras, ML Villanueva
Revista española de investigación de marketing 14 (1), 91-114, 2010
72010
The Use of a Retail Store Database for Brand Choice Analysis
C Berné, M Cortiñas, M Elorz, JM Múgica
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 14 (1 …, 2004
72004
La heterogeneidad de la productividad del marketing en los servicios minoristas: satisfacción y lealtad
M Cortiñas, J Elortza, P Goñi
Universidad Pública, Departamento de Gestión de Empresas, 2001
72001
The use of loyalty cards databases: difference in regular price and discount sensitivity in the brand choice between card and non-card holders
M Cortinas, M Elorz, JE Mugica
Journal of Retailing and Consumer Services 15 (1), 42-51, 2008
42008
Impact of market environment on marketing relationships
RR Betancourt, R Chocarro, M Cortiñas, MEJM Mugica
International Journal of Marketing Studies 6 (1), 2014
12014
Competencias distintivas y gestión por competencias en el pequeño comercio. La generación de ventajas competitivas en el sector minorista de distribución farmacéutica
A Ibáñez Fernández
Universidad Rey Juan Carlos, 2011
12011
The role of purchase regularity and purchase frequency in price and discount sensitivity
MCME Mariya Andreeva
Journal of Marketing Trends 1 (4), 57-73, 2010
12010
Analizando el Comportamiento de Búsqueda de Información de Un Servicio/Analysing Information Search Behavior Whithin a Service Context
R Chocarro, M Cortiñas, ML Villanuevac
Revista Portuguesa de Marketing 13 (25), 19, 2009
12009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20