The Teacher-Student Relationship in the Use of Social Network Sites for Educational Purposes: A Systematic Review. L Camas Garrido, A Valero Moya, M Vendrell Morancho Journal of New Approaches in Educational Research 10 (1), 137-156, 2021 | 39 | 2021 |
“Hackeando memes”: Cultura democrática, redes sociales y educación|“Hacking memes”: Democratic culture, social media and education LC Garrido, AV Moya, MV Morancho Espiral. Cuadernos del profesorado 11 (23), 120-129, 2018 | 39* | 2018 |
La contribución del juego infantil al desarrollo de habilidades para el cambio social activo. Madrid: Universidad Complutense de Madrid G Jover-Olmeda, L Camas-Garrido, P Martín-Ordanza Santos, ... | 12* | 2018 |
Children's Play and Democratic Culture L Camas International Journal of Play 7 (3), 1-14, 2018 | 7* | 2018 |
The educational use of Social Networks Sites: a comparative analysis between the Spanish and English production A Valero Moya, M Vendrell Morancho, L Camas Garrido Universidad de Barcelona: Digital Education Observatory (OED), 2020 | 6 | 2020 |
La contribución del juego infantil al desarrollo de habilidades para el cambio social activo G Jover Olmeda, L Camas Garrido, MDP Martín-Ondarza Santos, ... Universidad Complutense de Madrid, 2019 | 5 | 2019 |
Game over? Perceptions of children’s and adolescents’ play and leisure during the COVID-19 lockdown L Camas, P Martín-Ondarza, S Sánchez-Serrano International Journal of Play, 2022 | 2 | 2022 |
Análisis de la literatura académica actual sobre las redes sociales y su potencial educativo A Valero, M Vendrell, L Camas VIII Congreso Iberoamericano de Pedagogía. CIP 2018, 2018 | 2 | 2018 |
Construyendo entornos saludables en redes sociales: una estrategia publicitaria para la comunidad universitaria L Camas Comunicación oral en Congreso. I Congreso Iberoamericano de Investigadores …, 2015 | 2 | 2015 |
Playing for the Socialization of Democracy: Reimagining Jane Addams’ Philosophy of Education L Camas Philosophy of Education Society Journal 2 (79), 113-117, 2023 | 1 | 2023 |
Investigando la crisis LC Garrido, FF García-Pérez, FL Moreno Innovación educativa [recurso electrónico]: respuesta en tiempos de …, 2014 | 1 | 2014 |
Juego, educación y pragmatismo en el settlement Hull-House. Del playground de Jane Addams a los playworkers de Neva Boyd L Camas Garrido Universidad Complutense de Madrid, 2024 | | 2024 |
Playing for the socialization of democracy: reimagining jane addams’ philosophy of education L Camas Garrido Philosophy of Education Society, 2023 | | 2023 |
Creación de una red internivelar para la observación, el diálogo y la reflexión en el Máster en Formación del Profesorado de Educación Secundaria A Torrego González, G Jover Olmeda, MÁ Caballero Hernández-Pizarro, ... | | 2023 |
Finding Duende: Reflections on the possibility for radical social change through art with and beyond Dewey LC Garrido, A Nardo The Arts as a Site for Social Reconstruction: Annual Meeting of the John …, 2023 | | 2023 |
O impacto da COVID-19 nos doutorandos em Educação S Gómez del Pulgar Cinque, L Camas Garrido, MR Mendoza Carretero, ... Revista electrónica de investigación educativa 25, 2023 | | 2023 |
El impacto del COVID-19 en estudiantes de doctorado en Educación S Gómez del Pulgar Cinque, L Camas Garrido, MR Mendoza Carretero, ... Revista electrónica de investigación educativa 25, 2023 | | 2023 |
Bringing the Origins of Playgrounds into the Current Educational Debate: Jane Addams and the Kitchens of Socializing Democracy L Camas Garrido Women in Pragmatism: Past, Present and Future, 173-186, 2022 | | 2022 |
Análisis Factorial Exploratorio del cuestionario ICED-19: Impacto del COVID-19 en Estudiantes de Doctorado SGP Cinque, MRM Carretero, DP Boscos, LC Garrido Revista Fuentes 24 (2), 127-136, 2022 | | 2022 |
Juego, educación y pragmatismo en el settlement Hull-House. Del playground de Jane Addams a los playworkers de Neva Boyd LC Garrido | | 2022 |