The teacher-student relationship in the use of social network sites for educational purposes: A systematic review L Camas Garrido, A Valero Moya, M Vendrell Morancho Journal of New Approaches in Educational Research 10 (1), 137-156, 2021 | 53 | 2021 |
“Hackeando memes”: Cultura democrática, redes sociales y educación|“Hacking memes”: Democratic culture, social media and education LC Garrido, AV Moya, MV Morancho Espiral. Cuadernos del profesorado 11 (23), 120-129, 2018 | 42* | 2018 |
La contribución del juego infantil al desarrollo de habilidades para el cambio social activo. Madrid: Universidad Complutense de Madrid G Jover-Olmeda, L Camas-Garrido, P Martín-Ordanza Santos, ... | 24* | 2018 |
Game over? Perceptions of children’s and adolescents’ play and leisure during the COVID-19 lockdown L Camas, P Martín-Ondarza, S Sánchez-Serrano International Journal of Play, 2022 | 9 | 2022 |
Children's Play and Democratic Culture L Camas International Journal of Play 7 (3), 1-14, 2018 | 8* | 2018 |
The educational use of Social Networks Sites: a comparative analysis between the Spanish and English production A Valero Moya, M Vendrell Morancho, L Camas Garrido Universidad de Barcelona: Digital Education Observatory (OED), 2020 | 7 | 2020 |
Playing for the Socialization of Democracy: Reimagining Jane Addams’ Philosophy of Education L Camas Philosophy of Education Society Journal 2 (79), 113-117, 2023 | 5 | 2023 |
Jane Addams y la educación socializada en el pleasure ground L Camas European Journal of Pragmatism and American Philosophy 13 (2), 1-14, 2021 | 5 | 2021 |
Bringing the origins of playgrounds into the current educational debate: Jane Addams and the kitchens of socializing democracy L Camas Garrido Women in Pragmatism: Past, Present and Future, 173-186, 2022 | 4 | 2022 |
Análisis de la literatura académica actual sobre las redes sociales y su potencial educativo A Valero, M Vendrell, L Camas VIII Congreso Iberoamericano de Pedagogía. CIP 2018, 2018 | 2 | 2018 |
Construyendo entornos saludables en redes sociales: una estrategia publicitaria para la comunidad universitaria L Camas Comunicación oral en Congreso. I Congreso Iberoamericano de Investigadores …, 2015 | 2 | 2015 |
Jane Addams y la educación socializada en el pleasure ground LC Garrido European Journal of Pragmatism and American Philosophy 13 (XIII-2), 2021 | 1 | 2021 |
Clubes de lectura en las redes sociales: Nuevos espacios de socialización literaria desde una perspectiva educativa AT González, LC Garrido De la filosofía digital a la sociedad del video-juego: Literatura …, 2021 | 1 | 2021 |
Juego, creatividad y participación en la infancia L Camas, G Jover Ludicidad & Creatividad, 43-56, 2019 | 1 | 2019 |
Investigando la crisis LC Garrido, FF García-Pérez, FL Moreno Innovación educativa [recurso electrónico]: respuesta en tiempos de …, 2014 | 1 | 2014 |
El valor educativo del juego como experiencia estética cotidiana: una conversación con Jane Addams, Neva Boyd y Yuriko Saito L Camas Garrido Universidad Complutense de Madrid, Ediciones Complutense, 2024 | | 2024 |
Red internivelar para la mejora del programa formativo en el Máster en Formación del Profesorado de Educación Secundaria A Torrego González, G Jover Olmeda, J García Solana, J Igelmo Zaldívar, ... | | 2024 |
Cultivating democracy through children’s play: An approach from the North American pragmatism of Addams, Dewey and Mead L CAMAS-GARRIDO Revista Española de Pedagogía 82 (288), 377-394, 2024 | | 2024 |
Juego, educación y pragmatismo en el settlement Hull-House. Del playground de Jane Addams a los playworkers de Neva Boyd L Camas Garrido Universidad Complutense de Madrid, 2024 | | 2024 |
Zabawa dzieci jako przejaw twórczego uczestnictwa L Camas-Garrido, G Jover | | 2024 |