Las creencias de los futuros maestros sobre la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas M GARCÍA-MOYA, A GÓMEZ-ESCOBAR, N SOLANO-PINTO, ... Revista Espacios 41 (09), 2020 | 27 | 2020 |
Teaching cartesian product problem solving to students with autism spectrum disorder using a conceptual model-based approach M García-Moya, I Polo-Blanco, R Blanco, J Goñi-Cervera Focus on Autism and Other Developmental Disabilities 38 (4), 245-257, 2023 | 13 | 2023 |
Equity or stereotypes in science education? Perspectives from pre-university students R Fernández-Cézar, D Garrido, M García-Moya, A Gómezescobar, ... Sustainability 12 (22), 9354, 2020 | 13 | 2020 |
Graph theory for primary school students with high skills in mathematics R Blanco, M García-Moya Mathematics 9 (13), 1567, 2021 | 9 | 2021 |
Matemáticas manipulativas y alto rendimiento MG Moya, R Blanco, RF Cézar Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e innovación en educación …, 2019 | 6 | 2019 |
Valoración de una intervención didáctica en medición mediante un diseño pre-experimental I Rieiro-Marín, M García-Moya, P Ocaña Aranda, R Fernández Cézar | 6 | 2019 |
Actividades con grafos para estudiantes con AACC R Blanco, M García-Moya Edma 0-6 8, 92-108, 2019 | 5 | 2019 |
Diseño, construcción y validación de un cuestionario para evaluar el pensamiento probabilístico en alumnado con Trastorno del Espectro Autista P SABARIEGO, I POLO-BLANCO, M GARCÍA-MOYA, J GOÑI-CERVERA Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: perspectivas …, 2021 | 3 | 2021 |
Design of a mathematical problem-solving application for students with autism spectrum disorder R Blanco, M García-Moya, D Gómez-Atienza Educational Technology & Society 27 (2), 220-242, 2024 | 2 | 2024 |
Didactic proposal to overcome the difficulties in the learning of Area and Volume in Spanish Primary Education students I Rieiro-Marín, PO Aranda, M García-Moya, R Fernández-Cézar Anthropological Theory 2000, 2002, 1999 | 2 | 1999 |
Use of a Conceptual Model-Based Approach for a Student with Autism Spectrum Disorder to Learn to Solve Cartesian Product Problems in an Inclusive Context. M García-Moya, R Blanco, M Rodrigues Education and Training in Autism and Developmental Disabilities 59 (1), 30-44, 2024 | 1 | 2024 |
Applications with Mathematical Content for Users with Autism M García-Moya, R Blanco IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, 2024 | 1 | 2024 |
Argumentos del estudiantado con trastorno del espectro autista al comparar probabilidades simples: un estudio de casos M García-Moya, I González-Ruiz, I Polo-Blanco Bolema: Boletim de Educação Matemática 37 (75), 91-109, 2023 | 1 | 2023 |
Enseñanza de sumas y restas a un niño con NEAE usando CRA-I M García-Moya, I González-Ruiz Edma 0-6: Educación Matemática en la Infancia 11 (2), 65-90, 2022 | 1 | 2022 |
Enseñanza de geometría básica a personas adultas con síndrome de down en entornos familiares: detectando sus dificultades durante el aprendizaje MG Moya, AA Moya, RF Cézar Revista Perspectivas 7 (2), 109-123, 2022 | 1 | 2022 |
Creencias sobre la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas en estudiantes de grado de maestro M García-Moya, A Gómezescobar, R Fernández-Cézar Investigación en Educación Matemática XXIII, Universidad de Valladolid, 333-342, 2019 | 1 | 2019 |
Resolución de problemas aritméticos en educación primaria M García Moya, R Blanco Somolinos Suma, 2016 | 1 | 2016 |
Teaching practice: Contributions to Spanish prospective mathematics teachers R Fernández-Cézar, A Jiménez-Alcázar, MÁH Huete, MVR Procópio, ... Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 20 (10), em2516, 2024 | | 2024 |
Análise de manuais escolares do 1. º Ciclo do Ensino Básico em contextos inclusivos em Espanha e Portugal M García-Moya, M Rodrigues, R Fernández-Cézar Da Investigação às Práticas: Estudos de Natureza Educacional 14 (3), 2024 | | 2024 |
Non‐routine mathematical problems and the strategies used by gifted students: A case study M García‐Moya, S Marcos, R Fernández‐Cézar Journal of Research in Special Educational Needs, 2024 | | 2024 |