Miguel-Angel Gomez-Borja
Miguel-Angel Gomez-Borja
Associate Professor of Marketing at UCLM
Dirección de correo verificada de uclm.es
TítuloCitado porAño
Comportamiento del consumidor
IQ Pardo, GB Contrí, MÁG Borja
Editorial Uoc, 2014
4052014
Dirección de productos y marcas
A Jiménez, H Calderón, E Delgado, JC Gázquez, M Gómez, C Lorenzo
Barcelona: UOC, 2004
1642004
Investigación de mercados
ÁE Talaya, AM Collado
Esic Editorial, 2014
1412014
Effects of web experience on consumer choice: a multicultural approach
E Constantinides, C Lorenzo-Romero, MA Gómez
Internet Research 20 (2), 188-209, 2010
1042010
Adopción de redes sociales virtuales: ampliación del modelo de aceptación tecnológica integrando confianza y riesgo percibido
CL Romero, MCA de Amo, MÁG Borja
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 14 (3), 194-205, 2011
832011
Classifying and profiling social networking site users: A latent segmentation approach
MC Alarcón-del-Amo, C Lorenzo-Romero, MÁ Gómez-Borja
Cyberpsychology, behavior, and social networking 14 (9), 547-553, 2011
762011
Spanish consumers' perceptions of US apparel speciality retailers' products and services
K Hyllegard, M Eckman, AM Descals, MAG Borja
Journal of Consumer Behaviour: An International Research Review 4 (5), 345-362, 2005
662005
Analysis of acceptance of social networking sites
C Lorenzo-Romero, MA Gomez-Borja
African Journal of Business Management 6 (29), 8609-8619, 2012
472012
Redes sociales virtuales,¿ de qué depende su uso en España?
C Lorenzo-Romero, MÁ Gómez-Borja, M del Carmen Alarcón-del-Amo
Innovar. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 21 (41), 145-157, 2011
432011
Neutralización de las actividades tóxicas y enzimáticas de cuatro venenos de serpientes de Guatemala y Honduras por el antiveneno polivalente producido en Costa Rica
G Rojas, JM Gutiérrez, JA Gené, M Gómez, L Cerdas
Revista de biologia Tropical 35 (1), 59-67, 1987
401987
Gestión del turismo cultural y de ciudad
M Gómez, JA Mondéjar, C Sevilla
Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, Cuenca, 2005
392005
Using daily store-level data to understand price promotion effects in a semiparametric regression model
MP Martínez-Ruiz, A Mollá-Descals, MA Gómez-Borja, JL Rojo-Álvarez
Journal of Retailing and Consumer Services 13 (3), 193-204, 2006
362006
La denominación de origen como marca: la procedencia como elemento de identidad
AI Jiménez, MA Gómez
Investigación y marketing 55, 57-66, 1997
321997
Effects of web experience factors on virtual retail purchase preferences
C Lorenzo, E Constantinides, MA Gomez-Borja
International Retail and Marketing Review 5 (1), 1-14, 2009
292009
Evaluating temporary retail price discounts using semiparametric regression
MP Martínez-Ruiz, A Mollá-Descals, MA Gómez-Borja, JL Rojo-Álvarez
Journal of Product & Brand Management 15 (1), 73-80, 2006
232006
A model to evaluate the effects of price fairness perception in online hotel booking
ME Andrés-Martínez, MÁ Gómez-Borja, JA Mondéjar-Jiménez
Electronic Commerce Research 14 (2), 171-187, 2014
222014
Assessing the impact of temporary retail price discounts intervals using SVM semiparametric regression
MP Martínez-Ruiz, A Mollá-Descals, MA Gómez-Borja, JL Rojo-Álvarez
International review of retail, distribution and consumer research 16 (02 …, 2006
222006
Comportamiento del consumidor
GB Contrí, MÁG Borja, GB Contrí
Editorial UOC, 2000
21*2000
Impact of web experience on e-consumer responses
C Lorenzo, E Constantinides, P Geurts, MA Gómez
International Conference on Electronic Commerce and Web Technologies, 191-200, 2007
202007
Effects of utilitarian and hedonic atmospheric dimensions on consumer responses in an online shopping environment
C Lorenzo-Romero, MÁ Gómez-Borja
African Journal of Business Management 5 (21), 8649-8667, 2011
182011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20