Maria I. Viedma-del-Jesus
Maria I. Viedma-del-Jesus
Assistant Professor of Department of Marketing and Market Research. University of Granada
Dirección de correo verificada de ugr.es
TítuloCitado porAño
Cardiac defense: From attention to action
J Vila, P Guerra, MÁ Muñoz, C Vico, MI Viedma-del Jesús, LC Delgado, ...
International Journal of Psychophysiology 66 (3), 169-182, 2007
1322007
An application of co-word analysis and bibliometric maps for detecting the most highlighting themes in the consumer behaviour research from a longitudinal perspective
F Muñoz-Leiva, MI Viedma-del-Jesús, J Sánchez-Fernández, ...
Quality & Quantity 46 (4), 1077-1095, 2012
762012
Sketching the first 45 years of the journal Psychophysiology (1964–2008): A co‐word‐based analysis
MI Viedma‐Del‐Jesus, P Perakakis, MÁ Muñoz, AG López‐Herrera, J Vila
Psychophysiology 48 (8), 1029-1036, 2011
692011
Impact factor of three Spanish journals of psychology
G Buela-Casal, A Medina, MI Viedma, V Godoy, S Lozano, G Torres
PSICOTHEMA-OVIEDO- 16 (4), 680-688, 2004
59*2004
Analysis of the influence of the two types of the journal articles; theoretical and empirical on the impact factor of a journal
G Buela-Casal, I Zych, A Medina, MIV Del Jesus, S Lozano, G Torres
Scientometrics 80 (1), 265-282, 2009
372009
Assessment of tobacco craving by means of the affective image visualization paradigm
MÁ Muñoz, MI Viedma-del-Jesus, MC Fernández-Santaella, ...
Motivation and Emotion 34 (1), 93-103, 2010
352010
Eficacia de un programa de entrenamiento en conciencia plena (mindfulness) y valores humanos como herramienta de regulación emocional y prevención del estrés para profesores
LC Delgado, P Guerra, P Perakakis, MI Viedma, H Robles, J Vila
Psicología Conductual 18 (3), 511, 2010
252010
The moderating effect of user experience on satisfaction with electronic banking: empirical evidence from the Spanish case
F Liébana-Cabanillas, F Muñoz-Leiva, J Sánchez-Fernández, ...
Information Systems and e-Business Management 14 (1), 141-165, 2016
212016
The emotional impact of European tobacco-warning images
MA Muñoz, MI Viedma-del-Jesús, F Rosselló, N Sánchez-Nácher, ...
Tobacco Control 22 (2), 123-129, 2013
192013
A psychophysiological approach for measuring response to messaging: How consumers emotionally process green advertising
M Martínez-Fiestas, MIV Del Jesus, J Sánchez-Fernández, ...
Journal of Advertising Research 55 (2), 192-205, 2015
182015
Venta personal. Una perspectiva integrada y relacional
S del Barrio García
Editorial UOC, 2012
182012
Negative mood induction normalizes decision making in male cocaine dependent individuals
MJ Fernández-Serrano, L Moreno-López, M Pérez-García, ...
Psychopharmacology 217 (3), 331-339, 2011
122011
Escala de Ensoñaciones Sexuales: primeros datos psicométricos en muestras españolas
J Carlos, V Ortega Leiva, MI Viedma, P Gutiérrez
Análisis y modificación de conducta 31 (138), 407-432, 2005
8*2005
A survey of multilingual human-tagged short message datasets for sentiment analysis tasks
F Steiner-Correa, MI Viedma-del-Jesus, AG Lopez-Herrera
Soft Computing 22 (24), 8227-8242, 2018
62018
Aplicación de la terapia de aceptación y compromiso a un caso de crisis de angustia con agorafobia: un estudio de caso
RM Gaspar
Análisis y modificación de conducta 31 (138), 479-498, 2005
52005
Human values education and mindfulness meditation as a tool for emotional regulation and stress prevention for teachers an efficiency study
LC Delgado, P Guerra, P Perakakis, MI Viedma, H Robles, J Vila
BEHAVIORAL PSYCHOLOGY-PSICOLOGIA CONDUCTUAL 18 (3), 511-532, 2010
22010
Una imagen vale más que mil palabras: efectos de las advertencias sanitarias visuales en el descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing social
JMR Pino, BL García, MIV del Jesús, K Gallopel-Morvan
Cuadernos de Gestión 10, 149-165, 2010
12010
Viewing with the heart: affective processing of loved faces
C Vico, P Guerra, L Anllo-Vento, M Viedma-del Jesús, J Vila
Journal of Psychophysiology 20 (3), 248-249, 2006
12006
An image is worth a thousand words: the effects of visual health warnings in the decrease of tobacco consumption: a research from the perspective of social marketing
JMR Pino, BL García, MIV del Jesús, K Gallopel-Morvan
Cuadernos de Gestión 10, 0
1*
Nuevos métodos de aprendizaje: en busca de experiencias divertidas
EC Barroso, M Martínez-Fiestas, MIV del Jesús
Nuevos enfoques en la Innovación Docente Universitaria, 94-102, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20