Javier Casanoves-Boix (ORCID: 0000-0001-6993-8708)
Javier Casanoves-Boix (ORCID: 0000-0001-6993-8708)
Universidad Internacional de Valencia
Dirección de correo verificada de campusviu.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
¿ Por qué las instituciones de educación superior deben apostar por la marca?
JC Boix, IK Boluda, NV López
Revista de investigación educativa 37 (1), 111-127, 2019
212019
Evolución del marketing en la educación superior: el capital de marca educativo
J Casanoves-Boix, I Küster-Boluda
Esic Market Economics and Business Journal 48 (1), 95-120, 2017
14*2017
Student loyalty as a key to building a university brand
J Casanoves-Boix, I Kuster-Boluda, N Vila-Lopez
ESIC MARKET 48 (3), 553-577, 2017
12*2017
La importancia de percibir notoriedad e imagen de marca entre el personal de servicios de universidad
JC Boix, IK Boluda, NV López
Cuadernos de estudios empresariales 27, 65-86, 2017
92017
Fundamentos de Branding: claves para construir marcas poderosas
JC Boix
Profit Editorial 1, 240, 2017
62017
Digital management in tourism: e-business estrategies applied to the air service
JC Boix, IK Boluda
International journal of scientific management and tourism 2 (1), 303-317, 2016
32016
The perception of educational brand capital in the Spanish context: a proposal for measurement with internal stakeholders
J Casanoves-Boix, P Pinazo-Dallenbach, JR Flores-Pérez
Harvard Deusto Business Research 9 (1), 40-52, 2020
12020
Digital marketing management applied to the tourism industry: Vueling Airlines case study
J Casanoves-Boix, M Pérez-Sánchez
Journal of Tourism and Heritage Research 4 (2), 9-30, 2021
2021
Educational branding in private spanish universities: Building brands that the public fall in love with
JC Boix, IK Boluda, NV López
Journal of Management and Business Education 3 (2), 145-163, 2020
2020
Website management applied to the tourism industry: vueling airlines case study
J Casanoves-Boix
Journal of Tourism and Heritage Research 3 (1), 506-524, 2020
2020
Is it possible to build university brand with the 140 characters in a tweet?
J Casanoves-Boix
Propuestas multidisciplinares de innovación e intervención educativa, 163-172, 2019
2019
Fundamentals of Branding: the keys to building a powerful brand
J Casanoves-Boix
Profit Editorial, 2019
2019
Brand management in higher education: an empirical study through the agents involved
JC Boix, IK Boluda, NV López
Thomson Reuters Aranzadi 1, 304, 2019
2019
Perceived quality as a key to building educational brand through university lecturers
JC Boix, IK Boluda, NV López
UCJC Business & Society Review 61, 60-99, 2019
2019
Aproximación teórica de los elementos del capital de marca: Características, medición e implicaciones estratégicas
J Casanoves-Boix, I Küster-Boluda, N Vila-López
Cuadernos de Estudios Empresariales 28 (5), 107-128, 2018
2018
El capital de marca en la educación superior: los agentes implicados, público versus privado
J Casanoves Boix
2016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–16