Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot13 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Nick HajliAI Strategist and Professor in Digital Strategy, Loughborough UniversityCorreu electrònic verificat a lboro.ac.uk
- LeeAnn KungGeorgia Southern UniversityCorreu electrònic verificat a georgiasouthern.edu
- Minhao ZhangUniversity of Bristol Business SchoolCorreu electrònic verificat a bristol.ac.uk
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceCorreu electrònic verificat a audencia.com
- Mina Tajvidi (PhD)Lecturer (Assistant Professor), Queen Mary University of LondonCorreu electrònic verificat a qmul.ac.uk
- Suraksha GuptaUniversity of Arts, LondonCorreu electrònic verificat a newcastle.ac.uk
- Shuyang LiUniversity of BirminghamCorreu electrònic verificat a bham.ac.uk
- Jun-Ing KerAssociate Professor & Program Chair, Industrial Engineering, Louisiana Tech UniversityCorreu electrònic verificat a email.latech.edu
- William Yu Chung WangAssociate Professor, University of Waikato; Professor (Adjunct) Beijing Institute of TechnologyCorreu electrònic verificat a waikato.ac.nz
- Dr Dongmei CaoNottingham Trent UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.ac.uk
- Philipp A. RauschnabelUniversität der Bundeswehr MünchenCorreu electrònic verificat a unibw.de
- Hajer Kéfi, Ph.D, HDRFull Professor of Management Information SystemsCorreu electrònic verificat a devinci.fr
- Jenna JacobsonToronto Metropolitan University (Formerly Known as Ryerson University)Correu electrònic verificat a torontomu.ca
- Gina A. TranFlorida Gulf Coast UniversityCorreu electrònic verificat a fgcu.edu
- Elvira IsmagilovaSwansea UniversityCorreu electrònic verificat a swansea.ac.uk
- Jamie CarlsonProfessor in Marketing, University of NewcastleCorreu electrònic verificat a newcastle.edu.au
- Heikki KarjaluotoProfessor, Faculty of Information Technology, University of JyväskyläCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Mohammad M. RahmanAssociate Professor of Marketing, Shippensburg UniversityCorreu electrònic verificat a ship.edu
- Dr. Anjala S. KrishenMel Larson Endowed Chair of Marketing; Professor & Dept. Chair, Marketing & International BusinessCorreu electrònic verificat a unlv.edu
- Dr. Varsha JainAGK Chair Professor of Marketing, MICA Ahmedabad, IndiaCorreu electrònic verificat a micamail.in
Segueix
Yichuan Wang
Associate Professor of Digital Marketing, University of Sheffield
Correu electrònic verificat a sheffield.ac.uk - Pàgina d'inici