Manuel Rey-Moreno
Manuel Rey-Moreno
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Año
Fundamentos de marketing turístico
M Rey Moreno, MÁ Revilla Camacho, J Gil Jiménez
Editorial Síntesis, 2004
138*2004
Strategic marketing in tourism services
RH Tsiotsou, RE Goldsmith
Emerald Group Publishing, 2012
1042012
Excellence management practices, knowledge management and key business results in large organisations and SMEs: A multi-group analysis
A Calvo-Mora, A Navarro-García, M Rey-Moreno, R Periañez-Cristobal
European Management Journal 34 (6), 661-673, 2016
392016
Antecedents and consequences of export entrepreneurship
A Navarro-García, ACM Schmidt, M Rey-Moreno
Journal of Business Research 68 (7), 1532-1538, 2015
352015
Global model of export performance: Moderator role of export department
A Navarro-García, J Arenas-Gaitán, FJ Rondán-Cataluña, M Rey-Moreno
Journal of Business Research 69 (5), 1880-1886, 2016
332016
Adjusted Expectations, Satisfaction and Loyalty Development
R Rufín-Moreno, C Medina-Molina, M Rey-Moreno
The Service Industries Journal 32 (14), 2185-2202, 2012
33*2012
The image of tourist destinations and tourists' loyalty attitude or behavior?
C Medina Molina, MR Moreno, RR Moreno
Estudios y Perspectivas en Turismo 19 (2), 279-298, 2010
29*2010
Compromisso, recursos, empreendimento exportador e resultados empresariais
A Navarro-García, M Rey-Moreno, R Barrera-Barrera
Revista de Administração de Empresas 57 (2), 135-147, 2017
262017
Dirección de marketing turístico
MR Moreno
Ediciones Pirámide, 2015
262015
Satisfacción, lealtad y colectivismo en destinos culturales: Satisfaction, loyalty and collectivism in cultural destinations
MR Moreno, CM Molina, RR Moreno
Tourism & Management Studies 9 (2), 44-49, 2013
262013
Evaluation of the e-service quality in service encounters with incidents: Differences according to the socio-demographic profile of the online consumer
RB Barrera, AN García, MR Moreno
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (4), 184-193, 2014
182014
Building trust and commitment to blogs
R Rufín, C Medina, M Rey
The Service Industries Journal 33 (9-10), 876-891, 2013
182013
Calidad del servicio al cliente y gestión de reclamaciones: teoría y casos
MR Moreno
Ceade, 1999
181999
Omnichannel strategy and the distribution of public services in Spain
M Rey-Moreno, C Medina-Molina
Journal of Innovation & Knowledge 1 (1), 36-43, 2016
152016
Facilitator and inhibitor factors: Adopting e-government in a dual model
M Rey-Moreno, JA Felício, C Medina-Molina, R Rufín
Journal of Business Research 88, 542-549, 2018
132018
Relational governance mechanisms in export activities: Their determinants and consequences
A Navarro-García, MJ Sánchez-Franco, M Rey-Moreno
Journal of Business Research 69 (11), 4750-4756, 2016
132016
Gender and e-government adoption in Spain
RR Moreno, CM Molina, JCS Figueroa, MR Moreno
International Journal of Electronic Government Research (IJEGR) 9 (3), 23-42, 2013
112013
Gender and E-Government Adoption in Spain
R Rufin-Moreno, C Medina-Molina, M Rey-Moreno
International Journal of Electronica Goverment 9 (3), 23-42, 2013
11*2013
El papel moderador de la cultura en la generación de satisfacción y lealtad
MM Cayetano, RM Ramón, RM Manuel
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 17 (1), 57-73, 2011
112011
Marketing turístico
MR Moreno
Ediciones Pirámide, 2020
10*2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20