Natalia Padilla Zea
Natalia Padilla Zea
Dirección de correo verificada de unir.net
TítuloCitado porAño
Playability: analysing user experience in video games
JLG Sánchez, FLG Vela, FM Simarro, N Padilla-Zea
Behaviour & Information Technology 31 (10), 1033-1054, 2012
1222012
From usability to playability: Introduction to player-centred video game development process
JLG Sánchez, NP Zea, FL Gutiérrez
International Conference on Human Centered Design, 65-74, 2009
1062009
Design of educational multiplayer videogames: A vision from collaborative learning
NP Zea, JLG Sánchez, FL Gutiérrez, MJ Cabrera, P Paderewski
Advances in Engineering Software 40 (12), 1251-1260, 2009
1042009
Metodología para el diseño de videojuegos educativos sobre una arquitectura para el análisis del aprendizaje colaborativo
N Padilla-Zea
Granada: Universidad de Granada, 2011
742011
Modeling storytelling to be used in educational video games
N Padilla-Zea, FL Gutiérrez, JR López-Arcos, A Abad-Arranz, ...
Computers in Human Behavior 31, 461-474, 2014
622014
De la Usabilidad a la Jugabilidad: Diseño de Videojuegos Centrado en el Jugador
JLG Sánchez, NP Zea, FL Gutiérrez, MJ Cabrera
Proceedings of INTERACCION, 99-109, 2008
432008
Playability: How to identify the player experience in a video game
JLG Sánchez, NP Zea, FL Gutiérrez
IFIP Conference on Human-Computer Interaction, 356-359, 2009
422009
Playability as Extension of Quality in Use in Video Games.
JLG Sánchez, FM Simarro, NP Zea, FLG Vela
I-USED, 2009
27*2009
Diseño de Videojuegos Colaborativos y Educativos Centrado en la Jugabilidad.
NP Zea, JLG Sánchez, FL Gutiérrez, MJ Cabrera, P Paderewski
IEEE-RITA 4 (3), 191-198, 2009
272009
Videojuegos educativos: Teorías y propuestas para el aprendizaje en grupo
NP Zea, CAC Ordoñez, FLG Vela, NM Medina
Ciencia e Ingeniería Neogranadina 22 (1), 139-150, 2012
232012
Collaborative learning by means of video games: An entertainment system in the learning processes
NP Zea, JLG Sanchez, FL Gutierrez
2009 Ninth IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies …, 2009
222009
Educational playability analyzing player experiences in educational video games
A Ibrahim, FL Gutiérrez Vela, JL González Sánchez, N Padilla-Zea
Proceedings of ACHI, 326-335, 2012
172012
Evaluación continua para aprendizaje basado en competencias: Una propuesta para videojuegos educativos
NP Zea, NM Medina, FLG Vela, PP Rodríguez, JR López-Arcos, ...
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, 3, 2015
142015
A method to evaluate emotions in educational video games for children
N Padilla-Zea, JR López-Arcos, JL Gonzalez Sanchez, FL Gutierrez Vela, ...
Journal of universal computer science 19 (8), 1066-1085, 2013
142013
Evaluación de Emociones en Videojuegos Educativos. El caso particular de los Niños
N Padilla-Zea, JL González-Sánchez, FL Gutiérrez Vela, A Abad-Arranz, ...
Trabajo presentado en el XIII Congreso Internacional de Interacción Persona …, 2012
12*2012
PLAGER-VG: platform for managing educational multiplayer video games
N Padilla-Zea, NM Medina, FLG Vela, P Paderewski, CA Collazos
Multimedia Tools and Applications 77 (2), 2115-2152, 2018
112018
El trabajo del estudiante y el uso de plataforma de apoyo a la docencia, como opciones metodológicas en la universidad
FZ Ortega, JIS Gonzalez, FZ Molina, MAG Vigil, NP Zea
Electronic Journal of Research in Educational Psychology 9 (3), 1129-1154, 2011
112011
Design of adaptative video game interfaces: a practical case of use in special education
JLG Sánchez, FL Gutiérrez, M Cabrera, NP Zea
Computer-aided design of user interfaces VI, 71-76, 2009
102009
From CSCL to VGSCL-A New Approximation to Collaborative Learning.
NP Zea, JLG Sánchez, FL Gutiérrez, MJ Cabrera, P Paderewski
CSEDU (2), 329-334, 2009
92009
Designing stories for educational video games: A Player-Centered approach
JR López-Arcos, N Padilla-Zea, P Paderewski, FL Gutiérrez, ...
Proceedings of the 2014 Workshop on Interaction Design in Educational …, 2014
82014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20