Emma Juaneda Ayensa
Emma Juaneda Ayensa
Business and Economics Department, La Rioja University (Spain)
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Omnichannel customer behavior: key drivers of technology acceptance and use and their effects on purchase intention
E Juaneda-Ayensa, A Mosquera, Y Sierra Murillo
Frontiers in psychology 7, 1117, 2016
2262016
Definición, antecedentes y consecuencias del compromiso organizativo
EJ Ayensa, MLG Menorca
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro, 252, 2007
822007
La calidad en las organizaciones turísticas
L González Menorca, C GONZÁLEZ MENORCA, ...
Ediciones Paraninfo, SA, 2014
632014
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
A Mosquera, CO Pascual, EJ Ayensa
Icono14 15 (2), 5, 2017
562017
The role of technology in an omnichannel physical store: Assessing the moderating effect of gender
A Mosquera, C Olarte-Pascual, EJ Ayensa, YS Murillo
Spanish Journal of Marketing-ESIC, 2018
462018
El reto de la calidad para el Tercer Sector Social. Análisis de casos de implantación del modelo EFQM
E Juaneda Ayensa, L González Menorca, C Marcuelo Servós
Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2013
232013
Key factors for in-store smartphone use in an omnichannel experience: millennials vs. nonmillennials
A Mosquera, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo
Complexity 2018, 2018
212018
Dimensions and basic emotions: A complementary approach to the emotions produced to tourists by the hotel
J Pelegrín-Borondo, E Juaneda-Ayensa, L González-Menorca, ...
Journal of Vacation Marketing 21 (4), 351-365, 2015
162015
Person-Organization Commitment: Bonds of Internal Consumer in the Context of Non-profit Organizations
E Juaneda-Ayensa, M Clavel San Emeterio, C González-Menorca
Frontiers in psychology, http://journal.frontiersin.org/article/1, 2017
142017
Retos de las organizaciones del tercer sector en el modelo de bienestar: implantación de sistemas de gestión de calidad total y compromiso organizativo
E Juaneda Ayensa
Tesis Doctoral. Logroño: Servicio de Publicaciones de la Universidad de La Rioja, 2010
132010
La industria farmacéutica ante la demanda de responsabilidad social corporativa
CC Pérez, AH de Rosario, L Saraite, MMG Rodríguez
Revista Perspectiva Empresarial 3 (1), 55-75, 2016
102016
Alternativas a la publicidad tradicional: Lovisual, un evento de éxito
EJ Ayensa, CO Pascual, MP Bustamante
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 72-89, 2018
82018
Towards the smart tourism destination: Key factors in information source use on the tourist shopping journey
A García-Milon, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, ...
Tourism management perspectives 36, 100730, 2020
72020
Diez tipos de expectativas
J Pelegrín-Borondo, EJ Ayensa, C Olarte-Pascual, Y Sierra-Murillo
Revista Perspectiva Empresarial 3 (1), 109-124, 2016
72016
Influence of relationship networks on the internationalization process: the moderating effect of born global
MC San Emeterio, E Juaneda-Ayensa, R Fernández-Ortiz
Heliyon 6 (1), e03148, 2020
62020
Omnichannel shopper segmentation in the fashion industry
A Mosquera, E Juaneda Ayensa, CO Pascual, YS Murillo
Journal of Promotion Management 25 (5), 681-699, 2019
62019
Retos de las organizaciones del Tercer Sector Social en el welfare-mix: implantación de la calidad y compromiso organizativo
E Juaneda
Tesis doctoral, Universidad de La Rioja, 2009
62009
Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education
E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, MC San Emeterio, ...
Studies in Educational Evaluation 60, 163-169, 2019
52019
Pricing policies in hotels: a psychological threshold research in online and offline channels
J Pelegrín-Borondo, M Arias-Oliva, L González-Menorca, ...
International Journal of Internet Marketing and Advertising 9 (2), 161-179, 2015
52015
Sistemas de calidad en programas sociales
MLG Menorca, RF Ortiz, EJ Ayensa, JMF de Bobadilla Murillo
Herramientas para el diseño de proyectos sociales, 81-90, 2011
52011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20