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Emma Juaneda Ayensa
Emma Juaneda Ayensa
Business and Economics Department, La Rioja University (Spain)
Dirección de correo verificada de unirioja.es
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Año
Omnichannel customer behavior: key drivers of technology acceptance and use and their effects on purchase intention
E Juaneda-Ayensa, A Mosquera, Y Sierra Murillo
Frontiers in psychology 7, 206486, 2016
5822016
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
A Mosquera, CO Pascual, EJ Ayensa
Icono14 15 (2), 4, 2017
1702017
The role of technology in an omnichannel physical store: Assessing the moderating effect of gender
A Mosquera, C Olarte-Pascual, E Juaneda Ayensa, Y Sierra Murillo
Spanish Journal of Marketing-ESIC 22 (1), 63-82, 2018
1412018
Definición, antecedentes y consecuencias del compromiso organizativo
EJ Ayensa, MLG Menorca
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro, 252, 2007
1362007
Towards the smart tourism destination: Key factors in information source use on the tourist shopping journey
A García-Milon, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, ...
Tourism management perspectives 36, 100730, 2020
982020
La calidad en las organizaciones turísticas
L González Menorca, C GONZÁLEZ MENORCA, ...
Ediciones Paraninfo, SA, 2014
942014
Key factors for in-store smartphone use in an omnichannel experience: Millennials vs. nonmillennials
A Mosquera, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo
Complexity 2018, 2018
732018
Assessing the moderating effect of COVID-19 on intention to use smartphones on the tourist shopping journey
A García-Milon, C Olarte-Pascual, E Juaneda-Ayensa
Tourism Management 87, 104361, 2021
612021
Person-Organization Commitment: Bonds of Internal Consumer in the Context of Non-profit Organizations
E Juaneda-Ayensa, M Clavel San Emeterio, C González-Menorca
Frontiers in psychology, http://journal.frontiersin.org/article/1, 2017
402017
El reto de la calidad para el Tercer Sector Social. Análisis de casos de implantación del modelo EFQM
E Juaneda Ayensa, L González Menorca, C Marcuelo Servós
Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2013
392013
Omnichannel shopper segmentation in the fashion industry
A Mosquera, E Juaneda Ayensa, CO Pascual, YS Murillo
Journal of Promotion Management 25 (5), 681-699, 2019
362019
Influence of relationship networks on the internationalization process: the moderating effect of born global
MC San Emeterio, E Juaneda-Ayensa, R Fernández-Ortiz
Heliyon 6 (1), 2020
312020
Dimensions and basic emotions: A complementary approach to the emotions produced to tourists by the hotel
J Pelegrín-Borondo, E Juaneda-Ayensa, L González-Menorca, ...
Journal of Vacation Marketing 21 (4), 351-365, 2015
242015
Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education
E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, MC San Emeterio, ...
Studies in Educational Evaluation 60, 163-169, 2019
192019
Diez tipos de expectativas
J Pelegrín-Borondo, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, ...
Revista Perspectiva Empresarial 3 (1), 109-124, 2016
192016
Tourist purchases in a destination: what leads them to seek information from digital sources?
A García-Milon, C Olarte-Pascual, E Juaneda-Ayensa, ...
European Journal of Management and Business Economics 30 (2), 243-260, 2021
152021
Retos de las organizaciones del tercer sector en el modelo de bienestar: implantación de sistemas de gestión de calidad total y compromiso organizativo
E Juaneda Ayensa
Tesis Doctoral. Logroño: Servicio de Publicaciones de la Universidad de La Rioja, 2010
142010
Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation
M Arias-Oliva, J Pelegrin-Borondo, AM Lara-Palma, E Juaneda-Ayensa
Journal of Retailing and Consumer Services 55, 102140, 2020
132020
Alternativas a la publicidad tradicional: Lovisual, un evento de éxito
EJ Ayensa, CO Pascual, MP Bustamante
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 72-89, 2018
122018
Retos de las organizaciones del Tercer Sector Social en el welfare-mix: implantación de la calidad y compromiso organizativo
E Juaneda
Tesis doctoral, Universidad de La Rioja, 2009
122009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20