Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot8 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- MARIA JOSE CANEL CRESPOUniversidad Complutense MadridCorreu electrònic verificat a ucm.es
- Hanna ReinikainenPostdoctoral Researcher, University of HelsinkiCorreu electrònic verificat a helsinki.fi
- Jana BowdenProfessor of Marketing & Consumer PsychologyCorreu electrònic verificat a mq.edu.au
- Matias LievonenD.Sc. (Econ.) | Corporate Communication, Jyväskylä University School of Business and EconomicsCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Marita VosProfessor of Organizational Communication and PR (em.), University of Jyvaskyla, FinlandCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Juha MunnukkaUniversity of Jyväskylä, School of Business and EconomicsCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Devdeep MaityDelaware State UniversityCorreu electrònic verificat a desu.edu
- Laura OlkkonenAssociate Professor, LUT University, Business SchoolCorreu electrònic verificat a lut.fi
- Jodie ConduitProfessor of Marketing, University of AdelaideCorreu electrònic verificat a adelaide.edu.au
- Birgit Andrine Apenes SolemAssociate Professor, The University College of Southeast NorwayCorreu electrònic verificat a usn.no
- Kaisa PekkalaLUT UniversityCorreu electrònic verificat a lut.fi
- Ari PaloviitaUniversity of JyväskyläCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Mark BadhamLeeds Business School, Leeds Beckett UniversityCorreu electrònic verificat a onthenet.com.au
- Shannon BowenJournalism & Mass Communication, University of South CarolinaCorreu electrònic verificat a sc.edu
- Jari OjalaUniversity of JyväskyläCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Katerina TsetsuraUniversity of OklahomaCorreu electrònic verificat a ou.edu
- Tommi AuvinenSenior university lecturer, Jyväskylä universityCorreu electrònic verificat a jyu.fi
- Elisa JuholinDosentti, HY, JYCorreu electrònic verificat a helsinki.fi
- Essi PöyryUniversity of Helsinki, Consumer Society Research CentreCorreu electrònic verificat a aalto.fi
- Alexander BuhmannAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolCorreu electrònic verificat a bi.no
Segueix
Vilma Luoma-aho
Professor of Corporate Communication, Jyväskylä University School of Business & Economics
Correu electrònic verificat a jyu.fi