Segueix
Dolors Plana-Erta
Dolors Plana-Erta
Profesora de contabilidad de los Estudios de Economía y Empresa, Universitat Oberta de Catalunya
Correu electrònic verificat a uoc.edu
Títol
Citada per
Citada per
Any
The effectiveness of instructor personalised and formative feedback in an online setting: some unresolved issues
D Plana-Erta, S Moya, P Simo
Electronic Journal of e-Learning 14 (3), 196-203, 2016
51*2016
Usefulness of feedback in e-learning from the students’ perspective
MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, C Hintzmann-Colominas, ...
European Conference on e-Learning (ECEL) 11 (4), 283-292, 2013
282013
Usefulness of Z scoring models in the early detection of financial problems in bankrupt Spanish companies
MÀ Fitó Bertran, D Plana-Erta, J Llobet
Intangible Capital 14 (1), 162-170, 2018
202018
La importancia del feedback en un entorno virtual de aprendizaje
J Batalla-Busquets, D Plana-Erta, M Martínez Argüelles
Revista Oikonomics. Revista de Economía, Empresa y Sociedad.(1)(Dossier …, 2014
72014
Las competencias transversales en los grados de los Estudios de Economía y Empresa de la UOC: guía de aplicación
MJ Martínez Argüelles, F Álvarez Gómez, X Baraza Sánchez, ...
Universitat Oberta de Catalunya, 2014
42014
Anàlisi d'estats financers
FC Planas, MJP García, DP Erta
UOC, 2009
42009
financial needs for a competitive business Model in the Knowledge Society
D Castillo-Merino, D Plana-Erta
International Journal of Knowledge Society Research (IJKSR) 1 (4), 69-79, 2010
32010
Financial Constrains for Innovative Firms: The Role of Size, Industry and ICT Uses as Determinants of Firms’ Financial Structure
D Castillo-Merino, J Vilaseca-Requena, D Plana-Erta
World Summit on Knowledge Society, 34-45, 2010
32010
Building an authentic e learning environment: the case of financial statements analysis
MJ Martínez-Argüelles, A Fitó, D Plana-Erta
DOI, 2018
12018
El feedback efectiu personalitzat en entorns virtuals: estudis des de la perspectiva estudiant-professor
D Plana Erta
Universitat Politècnica de Catalunya, 2016
12016
Interactive Feedback in Virtual Learning Environment-Video-Skills
JM Batalla-Busquets, C Hintzmann, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, ...
Proceedings of the 11th European Confernece on e-Learning: ECEL, 37, 2012
12012
Restricciones financieras: un obstáculo a la innovación empresarial
DC Merino, DP Erta
Harvard Deusto Finanzas y Contabilidad, 8-16, 2010
12010
Enseñar contabilidad online: El reto de acercarnos a la realidad
D Plana Erta, MJ Martínez Argüelles
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2020
2020
Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios
AF Bertran, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta
5th International Conference on Higher Education Advances, 75, 2019
2019
Auditoria externa, setembre 2018
J Pérez Puiggrós, D Plana Erta
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2018
2018
Building an authentic e-learning environment: the case of Financial Statements Analysis
MJM Argüelles, MAF Bertrán, DP Erta
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning …, 2018
2018
Mòdul 1. Introducció a la comptabilitat
J Jorba Ribas, X Ibernon Vilaró, M Taboada González, ...
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2017
2017
Students’ Perception of Satisfaction with Personalised Feedback Received from Instructors in an Online Environment
D Plana-Erta, S Moya, P Simo
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare …, 2016
2016
Exercicis de l'estat de canvis en el patrimoni net i de l'estat de fluxos d'efectiu
FC Planas, J Pérez, DP Erta
Universitat Oberta de Catalunya, 2015
2015
Ejercicios del estado de cambios en el patrimonio neto y del estado de flujos de efectivo
FC Planas, J Pérez, DP Erta
Universitat Oberta de Catalunya, 2015
2015
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20