Seguir
Dolors Plana-Erta
Dolors Plana-Erta
Profesora de contabilidad de los Estudios de Economía y Empresa, Universitat Oberta de Catalunya
Dirección de correo verificada de uoc.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
The effectiveness of instructor personalised and formative feedback in an online setting: some unresolved issues
D Plana-Erta, S Moya, P Simo
Electronic Journal of e-Learning 14 (3), 196-203, 2016
77*2016
Usefulness of feedback in e-learning from the students’ perspective
MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, C Hintzmann-Colominas, ...
European conference on e-learning (ECEL) 11 (4), 283-292, 2013
362013
Usefulness of Z scoring models in the early detection of financial problems in bankrupt Spanish companies
MÀ Fitó Bertran, D Plana-Erta, J Llobet
Intangible Capital 14 (1), 162-170, 2018
212018
La importancia del feedback en un entorno virtual de aprendizaje
J Batalla-Busquets, D Plana-Erta, M Martínez Argüelles
Revista Oikonomics. Revista de Economía, Empresa y Sociedad.(1)(Dossier …, 2014
142014
Impact of using authentic online learning environments on students’ perceived employability
MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, À Fitó-Bertran
Educational technology research and development 71 (2), 605-627, 2023
82023
Cyclical capital structure decisions
JL Dalmases, D Plana-Erta, JM Uribe
The North American Journal of Economics and Finance, 101917, 2023
42023
Anàlisi d'estats financers
FC Planas, MJP García, DP Erta
UOC, 2009
42009
Las competencias transversales en los grados de los Estudios de Economía y Empresa de la UOC: guía de aplicación
MJ Martínez Argüelles, F Álvarez Gómez, X Baraza Sánchez, ...
Universitat Oberta de Catalunya, 2014
32014
financial needs for a competitive business Model in the Knowledge Society
D Castillo-Merino, D Plana-Erta
International Journal of Knowledge Society Research (IJKSR) 1 (4), 69-79, 2010
32010
Financial Constrains for Innovative Firms: The Role of Size, Industry and ICT Uses as Determinants of Firms’ Financial Structure
D Castillo-Merino, J Vilaseca-Requena, D Plana-Erta
Organizational, Business, and Technological Aspects of the Knowledge Society …, 2010
32010
El feedback efectiu personalitzat en entorns virtuals: estudis des de la perspectiva estudiant-professor
D Plana Erta
Universitat Politècnica de Catalunya, 2016
22016
BUILDING AN AUTHENTIC E-LEARNING ENVIRONMENT: THE CASE OF FINANCIAL STATEMENTS ANALYSIS
MJ Martínez-Argüelles, A Fitó, D Plana-Erta
EDULEARN18 Proceedings, 7786-7793, 2018
12018
Interactive feedback in virtual learning environment-video-skills
JM Batalla-Busquets, C Hintzmann, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, ...
Proceedings of the 11th European Confernece on e-Learning: ECEL, 37, 2012
12012
Restricciones financieras: un obstáculo a la innovación empresarial
DC Merino, DP Erta
Harvard Deusto Finanzas y Contabilidad, 8-16, 2010
12010
El feedback a la UOC
N Cabrera, P Cortadas Guasch, A Espasa, T Guasch, MJ Marco-Galindo, ...
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2022
2022
Enseñar contabilidad online: El reto de acercarnos a la realidad
D Plana-Erta, MJ Martínez Argüelles
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2020
2020
Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios
A Fitó Bertran, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances, 75-83, 2019
2019
Auditoria externa, setembre 2018
J Pérez Puiggrós, D Plana-Erta
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2018
2018
Building an authentic e-learning environment: the case of Financial Statements Analysis
MJM Argüelles, MAF Bertrán, DP Erta
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning …, 2018
2018
Mòdul 1. Introducció a la comptabilitat
J Jorba Ribas, X Ibernon Vilaró, M Taboada, J Palomares Laguna, ...
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20