Seguir
Jara González-Lamas
Jara González-Lamas
UNED. Departamento de Psicología Básica I
Dirección de correo verificada de psi.uned.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Improving written argumentative synthesis by teaching the integration of conflicting information from multiple sources
M Mateos, E Martín, I Cuevas, R Villalón, I Martínez, J González-Lamas
Cognition and Instruction 36 (2), 119-138, 2018
652018
Arguing from sources: design and evaluation of a programme to improve written argumentation and its impact according to students’ writing beliefs/Argumentar a partir de fuentes …
J González-Lamas, I Cuevas, M Mateos
Journal for the Study of Education and Development 39 (1), 49-83, 2016
412016
Research in Moral Education: The Contribution of P4C to the Moral Growth of Students
APRRL Félix García-Moriyón , Jara González-Lamas , Juan Botella , Javier ...
Education Sciences 10, 119, 2020
372020
Felicidad y educación: déficits científicos y sesgos ideológicos de la “educación positiva
E Cabanas, J González-Lamas
Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria 33 (2), 65-85, 2021
28*2021
Collaborative writing of an argumentative synthesis from multiple sources: The role of writing beliefs and strategies to deal with controversy
I Cuevas, M Mateos, E Martín, M Luna, A Martín, M Solari, ...
Journal of Writing research 8 (2), 205-226, 2016
272016
Epistemological and reading beliefs profiles and their role in multiple text comprehension
M Mateos, I Solé, E Martín, N Castells, I Cuevas, J Gonzalez Lamas
Universidad de Almería, 2016
15*2016
Argumentar a partir de fuentes: diseño y evaluación de un programa para mejorar la argumentación escrita y su impacto en función de las creencias acerca de la escritura …
J González-Lamas, I Cuevas, M Mateos
Infancia y Aprendizaje 39 (1), 49-83, 2016
132016
A critical review of positive education: challenges and limitations
E Cabanas, J González-Lamas
Social Psychology of Education, 2022
82022
Does Philosophy for Children Make a Difference?
DCJGL Félix García-Moriyón, Juan Botella
Family Resemblances: Current Trends in Philosophy for Children, 421-432, 2018
4*2018
Varieties of happiness: mapping lay conceptualizations of happiness in a Spanish sample
E Cabanas, J González-Lamas
Psychological Reports 127 (2), 688-720, 2024
32024
The role of epistemological beliefs and reading beliefs in multiple text comprehension
M Mateos, I Solé, N Castells, JG Lamas
STAGING KNOWLEDGE AND EXPERIENCE: HOW TO TAKE ADVANTAGE OF REPRESENTATIONAL …, 2012
22012
Argumentar a partir de fuentes: Diseño y evaluación de un programa para mejorar la escritura de síntesis argumentativas en educación secundaria
JG Lamas
Universidad Autónoma de Madrid, 2015
12015
Argumentar a partir de fuentes: diseño y evaluación de un programa para mejorar la escritura de síntesis argumentativas en Educación secundaria
J González Lamas
12015
Student participation: between the twilight of the liberal model of democracy and the rise of neoliberal policies
D García-Pérez, J González-Lamas
Pedagogy, Culture & Society, 1-21, 2023
2023
Mejorando las estrategias y las programaciones didácticas de docentes en formación para enseñar a escribir síntesis argumentativas en ESO
J González-Lamas, I Cuevas, JA Núñez, I Martínez-Álvarez, E Martín, ...
XI Congreso Internacional de Psicología y Educación, 26-28 de junio, Valencia, 2023
2023
Epistemological and reading beliefs profiles and their role in multiple text comprehen-sion
B Barcelona
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–16