Follow
SANDRA MORINI-MARRERO
SANDRA MORINI-MARRERO
Verified email at ull.edu.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Memorable tourist experiences versus ordinary tourist experiences analysed through user-generated content
E Bigne, ML Fuentes-Medina, S Morini-Marrero
Journal of Hospitality and Tourism Management 45, 309-318, 2020
1072020
HOTEL GUESTS’ PERCEPTIONS OF ENVIRONMENTAL FRIENDLY PRACTICES IN SOCIAL MEDIA
E Gil-Soto, Y Armas-Cruz, S Morini-Marrero, JM Ramos-Henríquez
International Journal of Hospitality Management 78, 59-67, 2019
842019
Q de calidad y satisfacción del turista en el sector hotelero español
ML Fuentes-Medina, E Hernández-Estárico, S Morini-Marrero
Cuadernos de Turismo, 203-226, 2016
812016
Una aproximación a la reputación en línea de los establecimientos hoteleros españoles
E Hernández-Estárico, L Fuentes-Medina, S Morini-Marrero
Papers de Turisme, 63-88, 2012
722012
Measuring efficiency of sun & beach tourism destinations
ML Fuentes-Medina, JI González-Gómez, S Morini-Marrero
Annals of Tourism Research 39 (2), 1248-1251, 2012
622012
Factores de las dificultades de financiación de las PyMES en Latinoamérica
S Morini-Marrero, E Solari
Ciencias Administrativas 3 (6), 3-15, 2015
542015
An activity-based costing of wine
JI González-Gómez, S Morini-Marrero
Journal of Wine Research 17 (3), 195-203, 2006
422006
Study of the critical success factors of emblematic hotels through the analysis of content of online opinions: The case of the Spanish Tourist Paradors
ML Fuentes-Medina, E Hernández-Estárico, S Morini-Marrero
European Journal of Management and Business Economics 27 (1), 42-65, 2018
332018
A model for cost calculation and management in a multiproduct agricultural framework. The case for ornamental plants
JI González-Gómez, S Morini-Marrero
Spanish Journal of Agricultural Research 7 (1), 12-23, 2009
282009
Tourism jobs in demand: Where the best contracts and high salaries go at online offers
R Marrero-Rodríguez, S Morini-Marrero, JM Ramos-Henriquez
Tourism Management Perspectives 35, 100721, 2020
252020
Uso de un sistema ABC para el cálculo y gestión de costes en el sector vitivinícola
JI González-Gómez, S Morini-Marrero
Revista iberoamericana de contabilidad de gestión, 107-132, 2007
13*2007
Contraste factorial del Arbitrage Pricing Theory en el mercado bursátil español
U Medina-Hernández, S Morini-Marrero, N Bruno-Pérez
Análisis financiero, 58-63, 2002
11*2002
Impacto de la dimensión espacial en el comportamiento económico-financiero de la empresa
S Morini-Marrero, A Correa-Rodríguez, AL González-Pérez
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 4 (2), 11-30, 1998
81998
Elección del calendario óptimo de exportación del tomate canario
JJ Cáceres-Hernández, JM Ramos-Henríquez, JI González-Gómez, ...
Economía Agraria y Recursos Naturales (Agricultural and Resource Economics …, 2011
72011
Posicionamiento socioeconómico y empresarial de los municipios de la Isla de Tenerife
JI González-Gómez, S Morini-Marrero
Documento de trabajo, 2000
7*2000
How to cover risk in the hotel sector
JI González-Gómez, S Morini-Marrero, F Pérez-Calatayud
Annals of Tourism Research 26 (3), 709-712, 1999
7*1999
Monitoring hotel response management: A multidimensional approach
Y Armas-Cruz, E Gil-Soto, S Morini-Marrero
International Journal of Hospitality Management 101, 103127, 2022
42022
El índice VIX para la predicción de volatilidad: un estudio internacional
J Giner-Rubio, S Morini-Marrero
Documento de Trabajo. Universidad de la Laguna. http://www.bibliotecas.ulpgc …, 2004
4*2004
Los sistemas e trueque: Experiencias de Economía Solidária Social
N Bruno Peréz, S Morini Marrero
Cirie, 1997
31997
Correlation as probability: applications of Sheppard’s formula to financial assets
J Giner, J Mendoza Aguilar, S Morini-Marrero
Quantitative Finance 18 (5), 777-787, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20