Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot13 articles
7 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Bethany Rittle-JohnsonProfessor of Psychology, Vanderbilt UniversityCorreu electrònic verificat a vanderbilt.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt UniversityCorreu electrònic verificat a vanderbilt.edu
- Kathleen LynchUniversity of ConnecticutCorreu electrònic verificat a brown.edu
- Lieven VerschaffelCorreu electrònic verificat a kuleuven.be
- Anne FoegenIowa State UniversityCorreu electrònic verificat a iastate.edu
- Kristie NewtonTemple UniversityCorreu electrònic verificat a temple.edu
- Courtney PollackCorreu electrònic verificat a post.harvard.edu
- Sharon StricklandTexas State UniversityCorreu electrònic verificat a txstate.edu
- Theodore ChaoThe Ohio State UniversityCorreu electrònic verificat a osu.edu
- Jason A. ChenAssociate Professor of Educational Psychology, William & MaryCorreu electrònic verificat a email.wm.edu
- Chris DedeWirth Professor in Learning TechnologiesCorreu electrònic verificat a harvard.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityCorreu electrònic verificat a uni-trier.de
- Diane HalpernClaremont McKenna CollegeCorreu electrònic verificat a cmc.edu
- Susan GelmanHeinz Werner Distinguished University Professor of Psychology, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Eileen MurrayUrso Educational ConsultingCorreu electrònic verificat a ursoeducationalconsulting.com
- Wim Van DoorenKU LeuvenCorreu electrònic verificat a kuleuven.be
- Ronghuan JiangSchool of Psychology, Shenzhen UniversityCorreu electrònic verificat a szu.edu.cn
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisCorreu electrònic verificat a wustl.edu
- NURIA JOGLAR PRIETOProfesora Contratada Doctora, Didáctica de las Matemáticas, Universidad Complutense de MadridCorreu electrònic verificat a ucm.es
- Amanda JansenProfessor, School of Education, University of DelawareCorreu electrònic verificat a udel.edu
Segueix
Jon Star
Professor, Harvard Graduate School of Education
Correu electrònic verificat a harvard.edu