Seguir
Esperanza López Centella
Título
Citado por
Citado por
Año
Weak multiplier bialgebras
G Böhm, J Gómez-Torrecillas, E López-Centella
Transactions of the American Mathematical Society 367 (12), 8681-8721, 2015
302015
On the category of weak bialgebras
G Böhm, J Gómez-Torrecillas, E López-Centella
Journal of Algebra 399, 801-844, 2014
192014
Modelización matemática con grafos en Maxima
EL Centella
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, 73-82, 2022
12022
¿ ESTA ECUACIÓN DESCRIBE ESTA SITUACIÓN? EXPLORANDO EL PENSAMIENTO ALGEBRAICO DE ESTUDIANTES DE PRIMARIA1
E López Centella, J Slezáková, D Jirotková
Investigación en Educación Matemática XXIV, 393-400, 2021
12021
Current Changes in Primary Education: The issue of “different” in a primary school mathematics classroom
I Papadopoulos, D Jirotková, J Slezáková, EL Centella
Pedagogika 70 (4), 2020
12020
Trabajando Grafos con Maxima
EL Centella
Actas del XVII Congreso de Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas …, 2018
12018
Quantization of categories: weak bialgebras and weak multiplier bialgebras
E López Centella
Universidad de Granada, 2016
12016
Third graders’ functional thinking: an early algebra study
EL Centella
Bolema: Boletim de Educação Matemática 37, 1277-1298, 2023
2023
Pensamiento funcional de estudiantes de tercero de primaria: un estudio bajo el enfoque del early algebra
EL Centella
Bolema: Boletim de Educação Matemática 37, 1277-1298, 2023
2023
Analysis of models used by student primary teachers when addressing a geometric estimation task
EL Centella, JM Gámez
Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023
2023
Geometría esférica con GeoGebra
EL Centella, JAS Pelegrín
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, 2, 2023
2023
Recognition of an equation as an algebraic description of contextualised situations by fifth graders
EL Centella, J Slezáková, D Jirotková
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2022
2022
Modificación de una tarea de un libro de texto sobre longitud por futuros maestros de Educación Primaria
JA Fernández-Plaza, E López-Centella
Octaedro, 2022
2022
Game-Based Approach to Reasoning, Problem Solving, and Communication for High School Students
J Montejo-Gámez, V Amador-Saelices, EL Centella
Handbook of Research on International Approaches and Practices for Gamifying …, 2022
2022
STRATEGIES AND ERRORS OF PROSPECTIVE PRIMARY EDUCATION TEACHERS WHEN ADDRESSING AN AREA CALCULATION TASK
EL Centella
Broadening experiences in elementary school mathematics, 280, 2021
2021
Conocimiento del contenido y de las características del aprendizaje de las matemáticas de futuros maestros
JAS Pelegrín, EL Centella
Investigación educativa en contextos de pandemia, 955-967, 2021
2021
Design and elaboration of didactic resources for teaching and learning mathematics in primary education
EL Centella
Evaluación e innovación en educación superior e investigación, 1048-1057, 2020
2020
FUNCTIONAL THINKING OF THIRD GRADE STUDENTS: A STUDY FROM EARLY ALGEBRA FRAMEWORK
EL Centella
International Symposium Elementary Mathematics Teaching, 251, 2019
2019
Breve análisis de las consideraciones curriculares sobre la educación primaria en estadística y probabilidad en España desde 1970 hasta la actualidad
E López Centella
Universidad de Granada, 2019
2019
Morphisms and Elements of Group-like Type in Weak Multiplier Bialgebras
E López-Centella
Algebra Colloquium 25 (01), 107-132, 2018
2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20