Asunción Beerli Palacio
Asunción Beerli Palacio
Departamento de Economía y Dirección de Empresas de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
Dirección de correo verificada de dede.ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Factors influencing destination image
A Beerli, JD Martin
Annals of tourism research 31 (3), 657-681, 2004
28522004
Tourists’ characteristics and the perceived image of tourist destinations: a quantitative analysis—a case study of Lanzarote, Spain
A Beerli, JD Martı́n
Tourism management 25 (5), 623-636, 2004
13352004
A model of customer loyalty in the retail banking market
A Beerli, JD Martin, A Quintana
European journal of marketing, 2004
8392004
The configuration of the university image and its relationship with the satisfaction of students
AB Palacio, GD Meneses, PJP Pérez
Journal of Educational administration, 2002
5752002
Self-congruity and destination choice
A Beerli, GD Meneses, SM Gil
Annals of Tourism Research 34 (3), 571-587, 2007
3422007
Marketing: estrategias y aplicaciones sectoriales
R Vázquez Casielles, J Trespalacios Gutiérrez
CIVITAS Ediciones SL,, 2002
2432002
Recycling behavior: a multidimensional approach
GD Meneses, AB Palacio
Environment and behavior 37 (6), 837-860, 2005
1942005
Técnicas de medición de la eficacia publicitaria
AB Palacio, JDM Santana
Ariel, 1999
951999
Antecedents and consequences of destination image gap
JD Martín-Santana, A Beerli-Palacio, PA Nazzareno
Annals of Tourism Research 62, 13-25, 2017
732017
Entender la imagen de un destino turístico: factores que la integran y la influencia de las motivaciones
S Moreno Gil, A Beerli-Palacio, J León Ledesma
662012
El proceso de formación de la imagen de los destinos turísticos: una revisión teórica
JDM Santana, AB Palacio
Estudios turísticos, 5-32, 2002
592002
The behavioural consequences of self‐congruency in volunteers
A Beerli, G Díaz, JD Martin
International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 9 (1), 28-48, 2004
512004
Model explaining the predisposition to donate blood from the social marketing perspective
A Beerli‐Palacio, JD Martín‐Santana
International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 14 (3 …, 2009
302009
The effectiveness of web ads: rectangle vs contextual banners
JD Martín‐Santana, A Beerli‐Palacio
Online Information Review, 2012
262012
Potential donor segregation to promote blood donation
JD Martín-Santana, A Beerli-Palacio
Transfusion and Apheresis Science 38 (2), 133-140, 2008
262008
El comportamiento del donante de sangre desde la perspectiva del marketing social: factores determinantes de la predisposición a donar
JDM Santana, AB Palacio
Revista española de Investigación de Marketing ESIC 12 (1), 27-41, 2008
252008
Human resource systems as antecedents of hotel industry market orientation: An empirical study in the Canary Islands, Spain
A Quintana-Deniz, A Beerli-Palacio, JD Martín-Santana
International Journal of Hospitality Management 26 (4), 854-870, 2007
252007
Los efectos de la imagen percibida de la universidad en la satisfacción de los estudiantes
GD Meneses, AB Palacio
Revista Española de Investigación de Marketing 7 (1), 7-25, 2003
252003
Different kinds of consumer response to the reward recycling technique: similarities at the desired routine level
GD Meneses, AB Palacio
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2006
212006
How to increase blood donation by social marketing
A Beerli-Palacio, JD Martín-Santana
International Review on Public and Nonprofit Marketing 12 (3), 253-266, 2015
192015
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20