Asunción Beerli Palacio
Asunción Beerli Palacio
Departamento de Economía y Dirección de Empresas de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
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Título
Citado por
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Año
Factors influencing destination image
A Beerli, JD Martin
Annals of tourism research 31 (3), 657-681, 2004
33272004
Tourists’ characteristics and the perceived image of tourist destinations: a quantitative analysis—a case study of Lanzarote, Spain
A Beerli, JD Martı́n
Tourism management 25 (5), 623-636, 2004
15282004
A model of customer loyalty in the retail banking market
A Beerli, JD Martin, A Quintana
European journal of marketing, 2004
9472004
The configuration of the university image and its relationship with the satisfaction of students
AB Palacio, GD Meneses, PJP Pérez
Journal of Educational administration, 2002
6622002
Self-congruity and destination choice
A Beerli, GD Meneses, SM Gil
Annals of Tourism Research 34 (3), 571-587, 2007
3992007
Recycling behavior: a multidimensional approach
GD Meneses, AB Palacio
Environment and behavior 37 (6), 837-860, 2005
2122005
Design and validation of an instrument for measuring advertising effectiveness in the printed media
A Beerli, JDM Santana
Journal of Current Issues & Research in Advertising 21 (2), 11-30, 1999
1491999
Antecedents and consequences of destination image gap
JD Martín-Santana, A Beerli-Palacio, PA Nazzareno
Annals of Tourism Research 62, 13-25, 2017
1122017
Técnicas de medición de la eficacia publicitaria
AB Palacio, JDM Santana
Ariel, 1999
1041999
Entender la imagen de un destino turístico: factores que la integran y la influencia de las motivaciones
S Moreno Gil, A Beerli-Palacio, J León Ledesma
762012
El proceso de formación de la imagen de los destinos turísticos: una revisión teórica
JDM Santana, AB Palacio
Estudios turísticos, 5-32, 2002
662002
The behavioural consequences of self‐congruency in volunteers
A Beerli, G Díaz, JD Martin
International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 9 (1), 28-48, 2004
602004
Model explaining the predisposition to donate blood from the social marketing perspective
A Beerli‐Palacio, JD Martín‐Santana
International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 14 (3 …, 2009
372009
The effectiveness of web ads: rectangle vs contextual banners
JD Martín‐Santana, A Beerli‐Palacio
Online Information Review, 2012
302012
Human resource systems as antecedents of hotel industry market orientation: An empirical study in the Canary Islands, Spain
A Quintana-Deniz, A Beerli-Palacio, JD Martín-Santana
International Journal of Hospitality Management 26 (4), 854-870, 2007
302007
Potential donor segregation to promote blood donation
JD Martín-Santana, A Beerli-Palacio
Transfusion and Apheresis Science 38 (2), 133-140, 2008
282008
Intention of future donations: a study of donors versus non‐donors
JD Martín‐Santana, A Beerli‐Palacio
Transfusion Medicine 23 (2), 77-86, 2013
262013
El proceso de adopción de la conducta de reciclado: modelos explicativos y variables moderadoras
AB Palacio, GD Meneses
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 55-86, 2006
252006
How to increase blood donation by social marketing
A Beerli-Palacio, JD Martín-Santana
International Review on Public and Nonprofit Marketing 12 (3), 253-266, 2015
242015
El comportamiento del donante de sangre desde la perspectiva del marketing social: factores determinantes de la predisposición a donar
JD Martín Santana, A Beerli Palacio
Revista española de Investigación de Marketing ESIC, 2008
242008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20