Seguir
Francisco J. Álvarez-Gil
Título
Citado por
Citado por
Año
Modal verb categories in CHET
F Alonso-Almeida, FJ Álvarez-Gil
Writing History in Late Modern English: Explorations of the Coruña Corpus …, 2019
132019
Apparently, fairly and possibly in The Corpus of Modern English History Texts (1700–1900)
FJ Álvarez-Gil
Stancetaking in late Modern English scientific writing. Evidence from the …, 2017
92017
Epistemic modals in early Modern English history texts. Analysis of gender variation
FJÁ Gil
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas 13, 13-20, 2018
82018
Modal verbs in academic papers in the field of tourism
FJ Álvarez-Gil, DMM Elena
Revista Signos 54 (106), 549-574, 2021
72021
Modal verbs in the abstract genre in the field of tourism
FJ Álvarez-Gil, ED MOrales
Revista de Lenguas para Fines Específicos 24 (2), 27-37, 2018
72018
" In fact" and" actually" in English history texts (1700-1900)
FJ Alvarez Gil
LFE. Revista de Lenguas para Fines Específicos, 2017
72017
El cine como herramienta didáctica para la inclusión del elemento cultural en la clase de inglés como lengua extranjera
FJ Álvarez-Gil, F Alonso-Almeida
Revista Educação e Linguagens, 44-62, 2020
62020
Adverbs ending in-LY in late modern english. Evidence form the Coruña corpus of history english texts
F Álvarez Gil
Colección Estudios de Lingüística Aplicada, 2019
62019
Adverbs ending in–ly in Late Modern English. Evidence from the Coruña Corpus of History English Texts
FJ Álvarez-Gil
Colección Estudios de Língüística Aplicada 4, 2018
62018
Stance devices in tourism-related research articles: A corpus-based study
FJ Álvarez-Gil
Peter Lang Publishing Group, 2022
52022
Análisis de textos audiovisuales para la enseñanza de contenidos históricos en la especialidad de Filología Inglesa. En Felipe Morales, A.; Cremades García, R.; Villanueva Roa, J
FJ Álvarez Gil
Comunicando en el siglo XXI: Avances metodológicos y nuevas estrategias, 86-96, 2022
42022
Fomento del pensamiento crítico en la enseñanza de lenguas extranjeras a través del uso de espacios virtuales de aprendizaje. En Postigo Fuentes, Y.; Alcalde Peñalver, E …
FJ Álvarez Gil, ME Domínguez Morales
La docencia tiene TIC: un guiño al nuevo discente, 47-60, 2020
42020
‘so that it may reach to the Jugular’. Modal Verbs in Early Modern English Recipes
F Alonso-Almeida, FJ Álvarez-Gil
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Jana Długosza w Częstochowie, 2020
42020
Adquisición de segundas lenguas a través del uso de entornos virtuales de aprendizaje
FJ Álvarez Gil, KM Muriel Payet
Octaedro, 2020
42020
Blended learning: una propuesta para el desarrollo de la expresión escrita en el aula de inglés como lengua extranjera. En Barquero Cabrero, M.; Rodríguez Terceño, J …
FJ Álvarez Gil, ME Sánchez Cuervo
Diseñando la nueva docencia del siglo XXI, 1-12, 2019
42019
La enseñanza de la escritura en el primer nivel de la ESO
FJ Álvarez Gil, ME Sánchez Cuervo
Gedisa, 2018
42018
The discourse markers indeed, in fact, really and actually and their Spanish equivalents in economy
FA Almeida, FJ Álvarez-Gil
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas 16 (1), 11-23, 2021
32021
Developing argumentation in history texts: Epistemic modality and evidentiality
FJ Alonso Almeida, FJ Álvarez Gil
Pragmalinguistica, 2021
32021
Writing History in Late Modern English: Explorations of the Coruña Corpus
F Alonso-Almeida, FJ Álvarez-Gil, I Moskowich, B Crespo, ...
32019
Authority and deontic modals in Late Modern English
FJ Álvarez-Gil
“All families and genera”: Exploring the Corpus of English Life Sciences …, 2021
22021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20