Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Steven PikeQueensand University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Thomas Zoëga RamsøyNeurons Inc & Singularity UniversityCorreu electrònic verificat a neuronsinc.com
- Di WangQueensland University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Melodena StephensMohammed Bin Rashid School of GovernmentCorreu electrònic verificat a mbrsg.ac.ae
- Vesselina Tossanmaître de conférence en marketing, le cnamCorreu electrònic verificat a lecnam.net
- George Myron AgiomirgianakisHellenic Mediterranean UniversityCorreu electrònic verificat a hmu.gr
- Frank MathmannQueensland University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Udo GottliebQueensland University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Jun YaoMacquarie UniversityCorreu electrònic verificat a mq.edu.au
- Nikolaos RachaniotisAssociate Professor in Supply Chain Management, Dpt. of Industrial Management and TechnologyCorreu electrònic verificat a unipi.gr
- Nicolas PontesThe University of QueenslandCorreu electrònic verificat a uq.edu.au
- Charlotte KroløkkeUniversity of Southern DenmarkCorreu electrònic verificat a sdu.dk
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityCorreu electrònic verificat a monash.edu
- Kim A. JohnstonProfessor: Queensland University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Natasa Slak, PhDAssociate ProfessorCorreu electrònic verificat a zu.ac.ae
Segueix
Filareti Kotsi
Professor, College of Communication & Media Sciences, Zayed University
Correu electrònic verificat a zu.ac.ae - Pàgina d'inici