Jorge Chavez Rojas. Ph.D.
Título
Citado por
Citado por
Año
Group awareness, learning, and participation in Computer Supported Collaborative Learning (CSCL)
J Chavez, M Romero
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3068-3073, 2012
302012
Blending communities and team-based learning in a programming course
I Cabrera, J Villalon, J Chavez
IEEE Transactions on Education 60 (4), 288-295, 2017
172017
Structure and content of messages in an online environment: An approach from participation
J Chávez, R Montaño, R Barrera
Computers in Human Behavior 54, 560-568, 2016
162016
TIC y educación en Chile: una revisión sistemática de la literatura
C Jaramillo, J Chávez
TISE, 2015
112015
El estudio de las prácticas educativas y su relevancia para el análisis de procesos de formación en docencia universitaria
Chavez, Jaramillo
http://www.cned.cl/public/secciones/SeccionRevistaCalidad …, 2014
102014
Analysis of a teacher training process through the study of educational interaction
J Chávez, C Jaramillo
2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16), 53-61, 2016
22016
Informational technology skills and media literacy in students: A case study
J Chavez, C Jaramillo, D Liberona
International Workshop on Learning Technology for Education Challenges, 25-38, 2016
12016
Space-time in the study of learning trajectories
J Chavez
Learning: Research and Practice, 1-18, 2020
2020
Prácticas educativas: análisis de un proceso de formación en docencia universitaria desde una perspectiva sociocultural
JE Chavez
[2017] Congreso Internacional de Educación y Aprendizaje, 2017
2017
The proximity public policies: tensions between the boarding of social vulnerability and scientific evidence
J Chavez, C Hontou, P Piquinela
Revista Polis e Psique 6 (2), 5-24, 2016
2016
La conciencia de grupo en entornos e-learning
J Chavez
https://www.morebooks.de/store/es/book/la-concienc 1, 236, 2013
2013
Participation, Group Awareness and Performance in CSCL.
J Chavez
http://www.tesisenred.net/handle/10803/117438 1 (1), 2013
2013
Group Awareness, learning and participation in collaborative learning environments mediated by computer (CSCL)
JRM Chavez
4th World Conference on Educational Sciences 02-05 February, 2012 …, 2012
2012
Innovar en la universidad:¿ una alternativa real o más de lo mismo?
J Chávez, J Fauré, F Jiménez
USO DE ENTORNOS ASÍNCRONOS DE APRENDIZAJE COMO FACILITADORES DE LOS PROCESOS DE FORMATIVOS EN UNA UNIVERSIDAD CHILENA
J Chávez, R Brarera, R Montaño
CONFERENCIA TISE 2015
J Chavez, C Jaramillo
Acceso a la conciencia de grupo en los entornos colaborativos mediados por ordenador (CSCL)
J Chávez, M Romero
LA RELACIÓN ENTRE LA PARTICIPACIÓN Y LA CONCIENCIA DE GRUPO Y SU INCIDENCIA SOBRE LOS RESULTADOS DE APRENDIZAJE
JC Rojas, M Romero
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–18