Seguir
Jorge Chavez Rojas. Ph.D.
Título
Citado por
Citado por
Año
Group awareness, learning, and participation in Computer Supported Collaborative Learning (CSCL)
J Chavez, M Romero
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3068-3073, 2012
492012
Blending communities and team-based learning in a programming course
I Cabrera, J Villalon, J Chavez
IEEE Transactions on Education 60 (4), 288-295, 2017
472017
Structure and content of messages in an online environment: An approach from participation
J Chávez, R Montaño, R Barrera
Computers in Human Behavior 54, 560-568, 2016
282016
El estudio de las prácticas educativas y su relevancia para el análisis de procesos de formación en docencia universitaria
Chavez, Jaramillo
http://www.cned.cl/public/secciones/SeccionRevistaCalidad …, 2014
282014
TIC y educación en Chile: Una revisión sistemática de la literatura
C Jaramillo, J Chávez
TISE, 2015
272015
The construction of teachers’ professional identity: An analysis of subjective learning experiences
J Chavez Rojas, J Faure Ninoles, JP Barril Madrid
European Journal of Teacher Education 46 (2), 256-273, 2023
182023
Quality of online learning participation in a context of crisis
J Chávez, R Barrera, R Montaño, J Sánchez, J Faure
Higher Learning Research Communications 11, 5, 2021
112021
La vulnerabilidad escolar como mito: desafíos para el trabajo docente en entornos de exclusión social
FJ Vargas, CF Cisternas, JC Rojas
Athenea Digital. Revista de pensamiento e investigación social 18 (3), 2147, 2018
112018
Space-time in the study of learning trajectories
J Chavez
Learning: Research and Practice 7 (1), 36-53, 2021
92021
Trabajo colaborativo y la ecología del aprendizaje
RA Barrera, RM Montaño, PE Marín, JE Chávez
Formación universitaria 14 (6), 3-12, 2021
72021
La enseñanza de la evaluación en docentes universitarios desde una perspectiva sociocultural: un estudio de caso
J Chávez Rojas, JI Fauré Niñoles, T Cereceda
Innovación educativa (México, DF) 18 (76), 91-104, 2018
72018
The role of agency in the construction and development of professional identity
J Chávez, J Fauré, J Barril Madrid
Learning: research and practice 9 (1), 93-108, 2023
62023
Unpacking the Role of Work Demands in Teacher Burnout: Cognitive Effort as a Protective Factor
M Clarā, A Vallés, JL Coiduras Rodríguez, P Silva, B Justiniano, T López, ...
Universidad de Almería, 2022
42022
Informational technology skills and media literacy in students: A case study
J Chavez, C Jaramillo, D Liberona
Learning Technology for Education in Cloud–The Changing Face of Education …, 2016
42016
Analysis of a teacher training process through the study of educational interaction
J Chávez, C Jaramillo
2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16), 53-61, 2016
22016
La relación entre la participación y la conciencia de grupo y su incidencia sobre los resultados de aprendizaje en entornos colaborativos mediados por ordenador
JE Chávez Rojas
Universitat Autònoma de Barcelona,, 2013
22013
The role of experiences in the origin and development of theoretical and practical knowledge during teacher training
JC Rojas, JF Niñoles
Professional Development in Education 50 (2), 360-371, 2024
12024
Foros colaborativos aportando al proceso de aprendizaje en enseñanza superior
RA Barrera, RMM Espinoza, JEC Rojas
Tecnología, innovación e investigación en los procesos de enseñanza …, 2016
12016
Acceso a la conciencia de grupo en los entornos colaborativos mediados por ordenador (CSCL)
J Chávez, M Romero
XII Congreso Internacional de teoría en la educación, 2011
12011
Construction of professional identity in novel teachers. Learning experiences: help or hindrance?
JC Rojas, J Faure, JP Barril, J Almuna
European Journal of Psychology of Education, 1-16, 2024
2024
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20