Coro Chasco
Coro Chasco
Associate Professor in Econometrics, Universidad Autónoma de Madrid
Dirección de correo verificada de uam.es - Página principal
TítuloCitado porAño
Econometría espacial aplicada a la predicción-extrapolación de datos espaciales
C Chasco
Editorial Comunidad de Madrid. Madrid, España, 2003
161*2003
El Geomarketing y la Distribución Comercial
C Chasco
Investigacioón y Marketing, 6-13, 2003
104*2003
Spatial analysis of urban growth in Spain, 1900–2001
J Le Gallo, C Chasco
Empirical economics 34 (1), 59-80, 2008
982008
Modeling spatial variations in household disposable income with geographically weighted regression
C Chasco, J Vicéns, I García
Estadística Española 50 (168), 321 a 360, 2008
832008
Building an environmental quality index for a big city: a spatial interpolation approach combined with a distance indicator
JM Montero, C Chasco, B Larraz
Journal of Geographical Systems 12 (4), 435-459, 2010
712010
Spatial interaction models applied to the design of retail trade areas
C Chasco, J Vicéns
38th Congress of the European Regional Science Association 28, 1998
54*1998
The impact of objective and subjective measures of air quality and noise on house prices: a multilevel approach for downtown Madrid
C Chasco, J Le Gallo
Economic Geography 89 (2), 127-148, 2013
412013
Métodos gráficos del análisis exploratorio de datos espaciales
C Chasco
Anales de Economía Aplicada, XVII Reunión Anual de la Asociación de Economía …, 2003
40*2003
Ecological inference and spatial heterogeneity: an entropy‐based distributionally weighted regression approach
L Peeters, C Chasco
Papers in Regional Science 85 (2), 257-276, 2006
322006
Modelos de determinación de áreas de mercado del comercio al por menor
C Chasco
Documento 97 3, 1997
29*1997
Antecedents of tourism destination reputation: The mediating role of familiarity
EM Artigas, S Vilches-Montero, CC Yrigoyen
Journal of Retailing and Consumer Services 26, 147-152, 2015
262015
Modelos de regresión espacio temporales en la estimación de la renta municipal: el caso de la región de Murcia
C Chasco, FA López-Hernández
Estudios de economía aplicada 22 (3), 605-630, 2004
26*2004
Análisis estadístico de datos geográficos en geomarketing: el programa GeoDa
C Chasco
Distribución y consumo 16 (86), 34-47, 2006
25*2006
Análisis de datos espacio-temporales para la economía y el geomarketing
C Chasco, G Fernández-Avilés
Netbiblo, 2009
24*2009
Is spatial dependence an instantaneous effect? Some evidence in economic series of Spanish provinces
C Chasco, FA López-Hernández
Estadística Española 167, 101-118, 2008
23*2008
Time-trend in spatia dependence: Specification strategy in the first-order spatial autoregressive model
FA López-Hernández, C Chasco
Estudios de Economía Aplicada 25, 631-650, 2007
232007
Medición del bienestar social provincial a través de indicadores objetivos
C Chasco, I Hernández-Asensio
Anales de economía aplicada, 203, 2003
22*2003
Determinants of trust towards tourist destinations
EM Artigas, CC Yrigoyen, ET Moraga, CB Villalón
Journal of Destination Marketing & Management 6 (4), 327-334, 2017
212017
El E-learning en la Universidad Española
C Chasco, I González, AM López
Anales de Economía Aplicada, 2003
20*2003
Urban growth and territorial dynamics: a spatial-econometric analysis of Spain
JM Mella, C Chasco
Spatial dynamics, networks and modeling. Edward Elgar, New York, 219-260, 2006
19*2006
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20