Camilo Prado Roman
Title
Cited by
Cited by
Year
Planificación financiera
P Cibrán Ferraz, C Prado Román, MÁ Crespo Cibrán, C Huarte Galban
ESIC Editorial, 2013
214*2013
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management Decision, 2013
1382013
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
F Díez Martín, A Blanco González, C Prado Román
Investigaciones europeas de dirección de la empresa (IEDEE) 16 (3), 127-143, 2010
82*2010
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
452010
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12 (4), 1079-1102, 2016
382016
Por qué se institucionalizan las organizaciones
A Cruz-Suárez, C Prado-Román, F Díez-Martín
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (1), 22-30, 2014
352014
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
F Díez Marín, A Blanco González, A Cruz Suárez, C Prádo Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
262014
Measuring organizational legitimacy: the case of Mutual Guarantee Societies
F Diez Martin, A Blanco Gonzalez, C Prado Roman
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 115-143, 2010
262010
Análisis de las relaciones entre la legitimidad organizativa, sus fuentes y dimensiones
A Cruz-Suárez, F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Revista Venezolana de Gerencia 19 (65), 9-22, 2014
232014
Efecto del plazo de ejecución estratégica sobre la obtención de legitimidad organizativa
F Díez-Martín, C Prado-Román, A Blanco-González
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 120-125, 2013
212013
The relationship between identification and loyalty in a public university: Are there differences between (the perceptions) professors and graduates?
GC Rodríguez, CP Román, JÁ Zúñiga-Vicente
European Research on Management and Business Economics 25 (3), 122-128, 2019
162019
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
142019
Sentimiento del inversor, selecciones nacionales de fútbol y su influencia sobre sus índices nacionales
RG Martínez, CP Román
Revista Europea De Dirección y Economía De La Empresa 23 (3), 99-114, 2014
142014
El Mercado de los bienes tangibles de colección: especial consideración a la numismática de inversión
C Prado, A Blanco, A Concejo
SPURJC, Dykinson, Madrid, 2007
142007
The effects of implementing ISO 9001 in the Spanish construction industry
C Prado-Roman, C Del Castillo-Peces, C Mercado-Idoeta, ...
Cuadernos de Gestión 18 (1), 149-171, 2018
132018
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science, 1-37, 2020
122020
Building a European legitimacy index
A Blanco-González, C Prado-Román, F Díez-Martín
American Behavioral Scientist 61 (5), 509-525, 2017
122017
La actividad de búsquedas en Google anticipa los resultados electorales
RG Martínez, CP Román
IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, 2-15, 2014
112014
Casos de valoración y adquisición de empresas
MH Cura
Delta, 2013
112013
Efficiency of the exhibitors at art trade show
C Prado-Román, A Blanco-González, F Diez-Martin
International Journal of Arts and Commerce 1 (6), 47-54, 2012
112012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20