Seguir
Camilo Prado Roman
Camilo Prado Roman
Associate Professor of Finance, Rey Juan Carlos University
Dirección de correo verificada de urjc.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Planificación financiera
P Cibrán Ferraz, C Prado Román, MÁ Crespo Cibrán, C Huarte Galban
ESIC Editorial, 2013
276*2013
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management decision, 2013
1812013
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
F Díez Martín, A Blanco González, C Prado Román
Investigaciones europeas de dirección de la empresa (IEDEE) 16 (3), 127-143, 2010
109*2010
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
632019
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12 (4), 1079-1102, 2016
542016
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
512010
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science 15 (4), 1007-1043, 2021
442021
Por qué se institucionalizan las organizaciones
A Cruz-Suárez, C Prado-Román, F Díez-Martín
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (1), 22-30, 2014
432014
A bibliometric analysis of behavioural finance with mapping analysis tools
J Paule-Vianez, R Gómez-Martínez, C Prado-Román
European Research on Management and Business Economics 26 (2), 71-77, 2020
402020
The relationship between identification and loyalty in a public university: Are there differences between (the perceptions) professors and graduates?
GC Rodríguez, CP Román, JÁ Zúñiga-Vicente
European Research on Management and Business Economics 25 (3), 122-128, 2019
372019
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
FD Marín, AB González, AC Suárez, CP Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
352014
Economic policy uncertainty and Bitcoin. Is Bitcoin a safe-haven asset?
J Paule-Vianez, C Prado-Román, R Gómez-Martínez
European Journal of Management and Business Economics, 2020
292020
Measuring organizational legitimacy: the case of Mutual Guarantee Societies
F Diez Martin, A Blanco Gonzalez, C Prado Roman
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 115-143, 2010
282010
Análisis de las relaciones entre la legitimidad organizativa, sus fuentes y dimensiones
A Cruz-Suárez, F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Revista Venezolana de Gerencia 19 (65), 9-22, 2014
272014
Contribution of social responsibility to the work involvement of employees
A Blanco‐Gonzalez, F Diéz‐Martín, G Cachón‐Rodríguez, ...
Corporate Social Responsibility and Environmental Management 27 (6), 2588-2598, 2020
252020
The effects of implementing ISO 9001 in the Spanish construction industry
C Prado-Roman, C Del Castillo-Peces, C Mercado-Idoeta, ...
Cuadernos de Gestión 18 (1), 149-171, 2018
252018
Efecto del plazo de ejecución estratégica sobre la obtención de legitimidad organizativa
F Díez-Martín, C Prado-Román, A Blanco-González
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 120-125, 2013
252013
Sentimiento del inversor, selecciones nacionales de fútbol y su influencia sobre sus índices nacionales
RG Martínez, CP Román
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (3), 99-114, 2014
212014
Factors affecting individual decisions based on business legitimacy
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Journal of Promotion Management 25 (2), 181-199, 2019
192019
Building a European legitimacy index
A Blanco-González, C Prado-Román, F Díez-Martín
American Behavioral Scientist 61 (5), 509-525, 2017
152017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20