Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot27 articles
11 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityCorreu electrònic verificat a villanova.edu
- Barbara MuellerSan Diego State UniversityCorreu electrònic verificat a sdsu.edu
- Héctor D. MenéndezKing's College LondonCorreu electrònic verificat a kcl.ac.uk
- Hairong LiMichigan State UniversityCorreu electrònic verificat a msu.edu
- Sandra DiehlAlpen-Adria Universität KlagenfurtCorreu electrònic verificat a aau.at
- Kirk PlanggerKing's Business School, King's College LondonCorreu electrònic verificat a kcl.ac.uk
- Ralf TerlutterAlpen-Adria Universität Klagenfurt, AustriaCorreu electrònic verificat a aau.at
- Jörg HenselerProfessor, University of Twente, Enschede, NL; and NOVA IMS, Universidade Nova de Lisboa, PTCorreu electrònic verificat a utwente.nl
- Shaoming ZouRobert J. Trulaske, Sr. Professor and Professor of Marketing and International Business, University of Missouri - ColumbiaCorreu electrònic verificat a missouri.edu
- Martin EisendEuropean University ViadrinaCorreu electrònic verificat a europa-uni.de
- Grabner-Kräuter SonjaKlagenfurt UniversityCorreu electrònic verificat a aau.at
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomCorreu electrònic verificat a kcl.ac.uk
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeCorreu electrònic verificat a babson.edu
- Thomas RouletProfessor of Organisational Sociology, Judge Business School/King's College, University of CambridgeCorreu electrònic verificat a jbs.cam.ac.uk