Félix Velicia-Martín
Félix Velicia-Martín
Universidad de Sevilla. Dpto. Administración de Empresas y Marketing
Verified email at us.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
MJ Sanchez-Franco, AFV Ramos, FAM Velicia
Information & Management 46 (3), 196-202, 2009
2342009
Exploring the impact of individualism and uncertainty avoidance in Web-based electronic learning: An empirical analysis in European higher education
MJ Sánchez-Franco, FJ Martínez-López, FA Martín-Velicia
Computers & Education 52 (3), 588-598, 2009
1732009
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, FA Martín-Velicia
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 256-262, 2011
372011
A study of the effects of programmatic advertising on users' concerns about privacy overtime
P Palos-Sanchez, JR Saura, F Martin-Velicia
Journal of Business Research 96, 61-72, 2019
312019
The interaction effects of ego involvement on the relationships between aesthetics, usability and commitment
MJ Sánchez‐Franco, FA Martín‐Velicia
Online Information Review, 2011
262011
Understanding the influence of wireless communications and Wi-Fi access on customer loyalty: a behavioral model system
A Reyes-Menendez, PR Palos-Sanchez, JR Saura, F Martin-Velicia
Wireless Communications and Mobile Computing 2018, 2018
202018
Complexity in the acceptance of sustainable search engines on the internet: an analysis of unobserved heterogeneity with FIMIX-PLS
P Palos-Sanchez, F Martin-Velicia, JR Saura
Complexity 2018, 2018
202018
Una propuesta de modelo para la medición del valor de marca en entidades deportivas
ÁF Villarejo-Ramos, F Martín-Velicia
Esik Market 7, 357-378, 2007
152007
Analysing the acceptation of online games in mobile devices: An application of UTAUT2
P Ramírez-Correa, FJ Rondán-Cataluña, J Arenas-Gaitán, ...
Journal of Retailing and Consumer Services 50, 85-93, 2019
142019
El modelo TAM y la enseñanza superior. Una investigación del efecto moderador del sexo
FAM Delicia, MJS FRANCO, FAM VELICIA, ÁFV RAMOS
Revista española de pedagogía, 459-478, 2007
142007
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
ÁF Villarejo Ramos, FA Velicia Martín
ESIC-Market, Revista internacional de Economía y Empresa, 127, 331-374, 2007
132007
Los valores personales y su influencia en el espíritu emprendedor
J García del Junco, FA Velicia Martín, P Álvarez Martínez
Boletín de estudios económicos, 61 (189), 471-494., 2006
102006
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
MJ Sánchez Franco, FA Velicia Martín, FJ Rondán Cataluña
Revista española de investigación de marketing ESIC, 14 (1), 25-55., 2010
82010
The role of absorptive capability on Born-Global Performance
MÁ Rodríguez-Serrano, FA Martín-Velicia
Journal of Promotion Management 21 (4), 447-458, 2015
72015
Disrupción en el uso de la web 2.0 en los hoteles independientes
JC Mateos, MÁR Martín, F Velicia-Martín
Cultura, desarrollo y nuevas tecnologías: VII Jornadas de Investigación en …, 2014
72014
Medición de la calidad de servicio percibida en el transporte público urbano: Metodología y relación con variables de marketing
FA Martín-Velicia
Universidad de Sevilla, 2001
62001
Calidad en el sector turístico. Análisis del estado del arte
JA Mariño Romero, MJ Sánchez Franco, FA Velicia Martín, ...
Turismo e innovación: VI jornadas de investigación en turismo (2013), p 291-312, 2013
52013
Claves para la promoción de ventas en función de las categorías de productos de compra frecuente
B Peral, FA Martín-Velicia, MJ Sánchez-Franco
Proceedings de International Marketing Trends Conference (Venecia, 2016 …, 2015
32015
La borrosa línea de la Web 2.0
J Camacho Mateos, MÁ Ríos Martín, FA Velicia Martín
International journal of world of tourism, 2 (3), 1-8., 2015
22015
Eficiencia de las unidades propias vs. franquiciadas. Estudio según el nivel de internacionalización del franquiciador
A Navarro García, L Díez Uli, FA Velicia Martín
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), p 1441-1456, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20