Félix Velicia-Martín
Félix Velicia-Martín
Universidad de Sevilla. Dpto. Administración de Empresas y Marketing
Dirección de correo verificada de us.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
MJ Sanchez-Franco, AFV Ramos, FAM Velicia
Information & Management 46 (3), 196-202, 2009
2502009
Exploring the impact of individualism and uncertainty avoidance in Web-based electronic learning: An empirical analysis in European higher education
MJ Sánchez-Franco, FJ Martínez-López, FA Martín-Velicia
Computers & Education 52 (3), 588-598, 2009
1902009
A study of the effects of programmatic advertising on users' concerns about privacy overtime
P Palos-Sanchez, JR Saura, F Martin-Velicia
Journal of Business Research 96, 61-72, 2019
532019
Analysing the acceptation of online games in mobile devices: An application of UTAUT2
P Ramírez-Correa, FJ Rondán-Cataluña, J Arenas-Gaitán, ...
Journal of Retailing and Consumer Services 50, 85-93, 2019
432019
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, FA Martín-Velicia
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 256-262, 2011
382011
Complexity in the acceptance of sustainable search engines on the internet: an analysis of unobserved heterogeneity with FIMIX-PLS
P Palos-Sanchez, F Martin-Velicia, JR Saura
Complexity 2018, 2018
282018
Understanding the influence of wireless communications and Wi-Fi access on customer loyalty: a behavioral model system
A Reyes-Menendez, PR Palos-Sanchez, JR Saura, F Martin-Velicia
Wireless Communications and Mobile Computing 2018, 2018
272018
The interaction effects of ego involvement on the relationships between aesthetics, usability and commitment: an application to electronic banking services and virtual travel …
MJ Sánchez‐Franco, FA Martín‐Velicia
Online Information Review, 2011
262011
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
ÁF Villarejo Ramos, FA Velicia Martín
ESIC-Market, Revista internacional de Economía y Empresa, 127, 331-374, 2007
182007
Una propuesta de modelo para la medición del valor de marca en entidades deportivas
ÁF Villarejo-Ramos, F Martín-Velicia
Esik Market 7, 357-378, 2007
172007
El modelo TAM y la enseñanza superior. Una investigación del efecto moderador del sexo
FAM Delicia, MJS FRANCO, FAM VELICIA, ÁFV RAMOS
Revista española de pedagogía, 459-478, 2007
142007
Los valores personales y su influencia en el espíritu emprendedor
J García del Junco, FA Velicia Martín, P Álvarez Martínez
Boletín de estudios económicos, 61 (189), 471-494., 2006
112006
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
MJ Sánchez Franco, FA Velicia Martín, FJ Rondán Cataluña
Revista española de investigación de marketing ESIC, 14 (1), 25-55., 2010
82010
Disrupción en el uso de la web 2.0 en los hoteles independientes
JC Mateos, MÁR Martín, F Velicia-Martín
Cultura, desarrollo y nuevas tecnologías: VII Jornadas de Investigación en …, 2014
72014
Calidad en el sector turístico: Análisis del Estado del Arte
JAM Romero, MJ Sánchez-Franco, F Velicia-Martín, JMH Mogollón
Turismo e innovación: VI Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 3 y …, 2013
72013
What drives volunteers to accept a digital platform that supports NGO projects?
JR Saura, P Palos-Sanchez, F Velicia-Martin
Frontiers in psychology 11, 429, 2020
62020
The role of absorptive capability on Born-Global Performance
MÁ Rodríguez-Serrano, FA Martín-Velicia
Journal of Promotion Management 21 (4), 447-458, 2015
62015
Medición de la calidad de servicio percibida en el transporte público urbano: Metodología y relación con variables de marketing
FA MARTÍN VELICIA
Tesis Doctoral, Sevilla, 2000
62000
How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
P Martín, F. V., Toledo, L. D., & Palos-Sanchez
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2020
42020
What Role does Corporate Governance Play in the Intention to Use Cloud Computing Technology?
FVM Pedro R Palos-Sanchez, Rafael Robina-Ramirez
Symmetry 11 (10), 1253, 2019
42019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20