Get my own profile
Public access
View all3 articles
1 article
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
- Alicia Blanco-GonzálezProfessor, Marketing, Rey Juan Carlos UniversityVerified email at urjc.es
- Camilo Prado RomanFull Professor of Finance, Rey Juan Carlos UniversityVerified email at urjc.es
- Emilio Díez-de-CastroCatedrático de Organización de empresas (Universidad de Sevilla)Verified email at us.es
- Ana Cruz-SuárezAssitant Professor, Rey Juan Carlos UniversityVerified email at urjc.es
- Gabriel Cachón RodriguezUniversidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
- Alberto Prado RománProfesor de Economía de la Empresa, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
- Marta Peris OrtizUniversitat Politécnica de ValènciaVerified email at doe.upv.es
- Raúl Gómez MartínezUniversidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
- Juan-Gabriel Martínez-NavalónProfesor de Economía de la Empresa, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
- Miguel Prado RománProfesor Contabilidad y Finanzas, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
- Arturo Calvo-Mora SchmidtUniversidad de Sevilla. Prof. Titular Universidad. Área de Organización de EmpresasVerified email at us.es
Follow
Francisco Diez Martin
Professor of Business Administration, Rey Juan Carlos University
Verified email at urjc.es