Get my own profile
Co-authors
Alicia Blanco-GonzálezAssociate Professor, MarketingVerified email at urjc.es
Camilo Prado RomanAssociate Professor of Finance, Rey Juan Carlos UniversityVerified email at urjc.es
Emilio Díez-de-CastroCatedrático de Organización de empresas (Universidad de Sevilla)Verified email at us.es
Ana Cruz-SuárezAssitant Professor, Rey Juan Carlos UniversityVerified email at urjc.es
Alberto Prado RománProfesor de Economía de la Empresa, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
Marta Peris OrtizUniversitat Politécnica de ValènciaVerified email at doe.upv.es
Giorgia MiottoUniversidad Ramon LlullVerified email at blanquerna.url.edu
Raúl Gómez MartínezUniversidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
Gabriel Cachón RodriguezProfesor de MarketingVerified email at urjc.es
Juan-Gabriel Martínez-NavalónProfesor Finanzas, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
Arturo Calvo-Mora SchmidtUniversidad de Sevilla. Prof. Titular. Organización de EmpresasVerified email at us.es
Miguel Prado RománProfesor Contabilidad y Finanzas, Universidad Rey Juan CarlosVerified email at urjc.es
Francisco Diez Martin
Professor of Business Administration, Rey Juan Carlos University
Verified email at urjc.es