Follow
Míriam Cabré Rocafort
Míriam Cabré Rocafort
Universitat de Barcelona
Verified email at xtec.cat
Title
Cited by
Cited by
Year
Estudio de las creencias de una futura maestra sobre la construcción del repertorio lingüístico a través de narrativas multimodales
MC Rocafort
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature 9 (3), 50-68, 2016
152016
The development of plurilingual education through multimodal narrative reflection in teacher education: A case study of a pre-service teacher’s beliefs about language education
MC Rocafort
Canadian Modern Language Review 75 (1), 40-64, 2019
142019
The Development of Plurilingual Education through Multimodal Narrative Reflection in Teacher Education: A Case Study of a Pre-Service Teacher's Beliefs about Language Education
M Cabré
The Canadian Modern Language Review/La revue canadienne des langues vivantes, 2019
92019
Beliefs regarding plurilingual competence: the perspective in Catalonia through a case study of a pre-service teacher.
J Palou, M Cabré
Modern Journal of Language Teaching Methods (MJLTM) 7 (8), 63-75, 2017
72017
La resistencia como oportunidad de cambio. Investigar para innovar
M Cabré, E Tresserras
Cuadernos de Pedagogía 481, 65-68, 2017
72017
Contexts that favor the evolution of teachers’ beliefs about plurilingual and intercultural education
E Tresserras, M Cabré
Lenguaje y textos 49, 19-28, 2019
52019
Contextos que afavoreixen l’evolució de les creences del professorat sobre l’educació plurilingüe i intercultural
E Tresserras, M Cabré
Lenguaje y textos, 19-28, 2019
32019
Estrategias didácticas para favorecer las prácticas literarias digitales en la formación inicial de maestros
MC Rocafort
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature 14 (4), e891 …, 2021
12021
La competencia plurilingüe en la formación inicial de maestros. Estudio de las trayectorias de aprendizaje de lenguas de dos maestros en formación inicial.
M Cabré, J Palou
XVI Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua …, 2015
12015
El sentido de la formación literaria del maestro
M Ballesteros, M Cabré
Cuadernos de literatura infantil y juvenil (CLIJ) 258, 52-55, 2014
12014
La reflexió sobre el plurilingüisme a través de les narratives multimodals.
J Cabré, M., i Palou
La competència plurilingüe a l’escola. Experiències i reflexions, 143-150, 2021
2021
Parlem de llegües amb els <Projectes compartits>.
I Cabré, M., Güell, C., i Vilagran
La competència plurilingüe a l’escola. Experiències i reflexions, 51-62, 2021
2021
La reflexión sobre el plurilingüismo a través de les narrativas multimodales.
J Cabré, M., y Palou
La competencia plurilingüe en la escuela. Experiencias y reflexiones, 149-156, 2021
2021
Hablamos de lenguas con los <Proyectos compartidos>.
I Cabré, M., Güell, C., y Vilagran
La competencia plurilingüe en la escuela. Experiencias y reflexiones., 51-62, 2021
2021
Contextos que afavoreixen l’evolució de les creences del professorat sobre l’educació plurilingüe i intercultural
E Tresserras Casals, M Cabré
Lenguaje y textos, Núm. 49 (2019), 2019
2019
LA COMPETÈNCIA PLURILINGÜE EN LA FORMACIÓ INICIAL DE MESTRES. Estudi longitudinal de casos sobre l’evolució de les creences relacionades amb l’educació plurilingüe
M Cabré Rocafort
Universitat de Barcelona, 2018
2018
La competencia plurilingüe en la formación inicial de maestros: estudio de las trayectorias de aprendizaje de lenguas de dos maestros en formación inicial
M Cabré Rocafort, J Palou
Revista Docencia e Investigación, 2018, vol. 28, p. 6-26, 2018
2018
La competència plurilingüe en la formació inicial dels mestres. Estudi longitudinal de casos sobre l'evolució de les creences relacionades amb l'educació plurilingüe
MC Rocafort
Universitat de Barcelona, 2018
2018
Beliefs regarding plurilingual competence The perspective in Catalonia through a case study of a pre-service teacher
J Palou Sangra, M Cabre Rocafort
MODERN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING METHODS 7 (8), 203-216, 2017
2017
La educación plurilingüe en la formación inicial de maestros: estudio de caso longitudinal y multimodal sobre las creencias relacionadas con la competencia plurilingüe
M Cabré, J Palou
5th International Congress of Educational Sciences and Development, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20