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David Servera-Francés
David Servera-Francés
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Logistics service quality: a new way to loyalty
IG Saura, DS Francés, GB Contri, MF Blasco
Industrial management & data systems, 2008
3462008
Concepto y evolución de la función logística
D Servera-Francés
Innovar Journal 20 (38), 217-234, 2010
1962010
The effects of corporate social responsibility on consumer loyalty through consumer perceived value
D Servera-Francés, L Piqueras-Tomás
Economic research-Ekonomska istraživanja 32 (1), 66-84, 2019
992019
Role of marketing and technological innovation on store equity, satisfaction and word-of-mouth in retailing
M Fuentes-Blasco, B Moliner-Velázquez, D Servera-Francés, I Gil-Saura
Journal of product & brand management, 2017
932017
Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades
TF Gardó, MG Gallarza, DS Francés, FJA Moreno
Revista de Investigación en Educación 9 (2), 133-152, 2011
88*2011
Antecedents and consequences of logistics value: And empirical investigation in the Spanish market
I Gil-Saura, D Servera-Francés, M Fuentes-Blasco
Industrial Marketing Management 39 (3), 493-506, 2010
642010
Logistic service quality and technology: a comparison between supplier–retailer and retailer–consumer relationships
I Gil Saura, ME Ruiz Molina, D Servera Frances
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 18 (5 …, 2008
492008
Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades
TF Gardó, MG Gallarza, DS Francés, FJA Moreno
Revista de Investigación en Educación 9 (2), 133-152, 2011
482011
El análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades
M Gallarza, T Fayos, F Arteaga, D Servera
7th International Congress Marketing Trends. ESCP-EAP, 2008
412008
La influencia de la calidad de servicio logístico en la lealtad. Un análisis del papel moderador de las TIC
DS Francés, IG Saura, MF Blasco
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 15 (3), 33-54, 2009
352009
Innovation as a key to strengthen the effect of relationship benefits on loyalty in retailing
ME Ruiz-Molina, I Gil-Saura, D Servera-Frances
Journal of Services Marketing, 2017
302017
The impact of corporate social responsibility on the customer commitment and trust in the retail sector
D Servera-Francés, F Arteaga-Moreno
Ramon Llull Journal of Applied Ethics, 161-178, 2015
302015
From retail innovation and image to loyalty: moderating effects of product type
B Moliner-Velázquez, M Fuentes-Blasco, D Servera-Francés, I Gil-Saura
Service Business 13 (1), 199-224, 2019
242019
La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas
D Servera, M G.Gallarza, T Fayos, F Arteaga
10th International Marketing Trends Congress, 2011
24*2011
PARTICIPAR COMO VOLUNTÁRIO EM EVENTOS ESPECIAIS: COMPARAÇÃO ENTRE O VALOR ESPERADO E O PERCEBIDO
MG Gallarza, F Arteaga-Moreno, D Servera-Francés, T Fayos-Gardó
Innovar 26 (59), 47-60, 2016
192016
La dimensionalidad de valor en la experiencia de voluntario en un mega-evento turístico1/Value's Dimensionality in the Volunteer Experience in a Tourism Mega-Event
MG Gallarza, DS Francés, FA Moreno, IG Saura
European Journal of Management and Business Economics 19 (4), 149, 2010
162010
Development and validation of a formative scale of technological advancement in hotels from the guest perspective
ME Ruiz-Molina, D Servera-Francés, F Arteaga-Moreno, I Gil-Saura
Journal of Hospitality and Tourism Technology 9 (3), 280-294, 2018
112018
La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas
DS Francés
Cuadernos de Administración 25 (45), 2012
11*2012
El valor logístico: una propuesta de modelo a partir de sus antecedentes y consecuencias
D Servera-Francés, I Gil-Saura, M Fuentes-Blasco
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 17 (1), 127-150, 2008
112008
The relationship of corporate social responsibility, consumer value, satisfaction and loyalty: An empirical study
D Servera-Francés, M Fuentes-Blasco
Ramon Llull Journal of Applied Ethics, 167-190, 2016
82016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20