Ramón A. Feenstra
Ramón A. Feenstra
Profesor titular de ética y deontología profesional
Correu electrònic verificat a uji.es - Pàgina d'inici
TítolCitada perAny
Old and New Media Logics in an Electoral Campaign: The Case of Podemos and the Two-Way Street Mediatization of Politics
A Casero-Ripollés, RA Feenstra, S Tormey
The international journal of press/politics 21 (3), 378-397, 2016
1422016
The 15-M movement and the new media: A case study of how new themes were introduced into Spanish political discourse
A Casero-Ripollés, RA Feenstra
Media International Australia 144 (1), 68-76, 2012
832012
Ética de la publicidad. Retos en la era digital
RA Feenstra
Librería-Editorial Dykinson, 2014
582014
Democracia monitorizada en la era de la nueva galaxia mediática
RA Feenstra
Icaria, 2012
55*2012
Democracy in the digital communication environment: A typology proposal of political monitoring processes
RA Feenstra, A Casero-Ripollés
University of Southern California, Annenberg School for Communication …, 2014
522014
Politics in Spain: A case of monitory democracy
RA Feenstra, J Keane
VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations 25 …, 2014
472014
Refiguring democracy: The Spanish political laboratory
RA Feenstra, S Tormey, A Casero-Ripollés, J Keane
Routledge, 2017
462017
Nuevas formas de producción de noticias en el entorno digital y cambios en el periodismo: el caso 15-M
RA Feenstra, A Casero-Ripollés
Universidad Francisco de Vitoria, 2012
452012
Nuevas formas de participación política en el marco de la era digital
D monitorizada en España
Revista de Pensamiento sobre Comunicación, Tecnología y Sociedad 98, 48, 2014
372014
Activist and citizen political repertoire in Spain: A reflection based on civil society theory and different logics of political participation
RA Feenstra
Journal of civil society 11 (3), 242-258, 2015
322015
Reinventing the political party in Spain: the case of 15M and the Spanish mobilisations
S Tormey, RA Feenstra
Policy Studies 36 (6), 590-606, 2015
292015
La reconfigutación de la democracia. El laboratorio político español
R Feenstra, A Tormey, Simon, Casero-Ripollés, J Keane
Comares, Granada, 2016
27*2016
La irrupción de la neuropublicidad y sus debates éticos
RA Feenstra
Daimon. Revista Internacional de Filosofía, 45-56, 2013
182013
Activism and civil society: Broadening participation and deepening democracy
P Dekker, RA Feenstra
Recerca. Revista de Pensament y Anàlisi, 7-13, 2015
172015
Citizens against austerity: A comparative reflection on Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH) and Bündnis Zwangsräumung Verhindern (BZV)
V Ordóñez, RA Feenstra, S Tormey
Araucaria. Revista Iberoamericana de Filosofía, Política y Humanidades 17 …, 2015
162015
La monitorización de la publicidad en la era digital: un reto para la ética
RA Feenstra
Cuadernos. info, 47-58, 2013
122013
Una reflexión sobre la Democracia Monitorizada: potencialidades y límites
RA Feenstra
Foro Interno 13, 139-160, 2013
112013
Diferentes concepciones de sociedad civil: la problemática de un concepto
RA Feenstra
Recerca. Revista de pensament i anàlisi, 47-66, 2008
112008
Democracia por sorteo en las nuevas formaciones políticas: Un debate con rastros de la teoría política clásica y contemporánea
RA Feenstra
Daimon Revista Internacional de Filosofía, 205-219, 2017
102017
Autocontrol: A critical study of achievements and challenges in the pursuit of ethical advertising through an advertising self-regulation system
RA Feenstra, EG Esteban
Journal of business ethics 154 (2), 341-354, 2019
92019
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20