Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathCorreu electrònic verificat a bath.ac.uk
- Lucie OzanneProfessor, University of CanterburyCorreu electrònic verificat a canterbury.ac.nz
- Clifford ShultzProfessor and Charles H. Kellstadt Chair of Marketing, Loyola University ChicagoCorreu electrònic verificat a luc.edu
- John ThøgersenAarhus University, Dept. of ManagementCorreu electrònic verificat a mgmt.au.dk
- Shona BettanyUniversity of HuddersfieldCorreu electrònic verificat a hud.ac.uk
- Michael Jay PolonskyAlfred Deakin Professor and Head of the Department of Marketing, Deakin University - AustraliaCorreu electrònic verificat a deakin.edu.au
- Michael G. LuchsWilliam & MaryCorreu electrònic verificat a mason.wm.edu
- Stephanie O'DonohoeUniversity of Edinburgh Business SchoolCorreu electrònic verificat a ed.ac.uk
- Thyra Uth ThomsenProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
Segueix