Ana García Laso
Title
Cited by
Cited by
Year
Experiences in social innovation: A platform for ethics through a school of engineering studies
DAM Sánchez, AG Laso
Journal of Cases on Information Technology (JCIT) 16 (3), 4-17, 2014
92014
Experiencias cruzadas sobre innovación social: el valor de las interéticas
BF Ortíz, AG Laso, DM Sánchez
Participación y cultura científica en contexto internacional, 225-250, 2011
92011
Desarrollo de competencias en las enseñanzas de ingeniería mediante la participación en programas con organizaciones sociales. El caso de la Unidad de Emprendimiento Social …
A García Laso
42014
Public policies, social perception and media content on fracking: An analysis in the Spanish context
EH Lopera-Pareja, AG Laso, DA Martin-Sanchez
Annals of Geophysics 60, 2017
22017
Discourses and values underpin public debate on fracking in Spain: a case study at the crossroad
EH Lopera-Pareja, A García-Laso, DA Martín-Sánchez
Geoethics for society: general aspects and case studies in geosciences …, 2015
22015
Integrative learning toward social responsibility in teaching engineering
DA Martín-Sánchez, A García-Laso, A Muñoz-van den Eynde, ...
Social Entrepreneurship: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2019
12019
The challenge of transversal education through teaching ethics in engineering: from hubris to hybrid
E Muñoz, A García-Laso, DA Martín-Sánchez
Spanish Philosophy of Technology, 239-249, 2018
12018
Prospection of geo-resources for the building of social houses in Cuba
DA Martín Sánchez, JL Costafreda Mustelier, L Presa Madrigal, ...
EGU General Assembly Conference Abstracts, 7309, 2020
2020
Integrative Learning Toward Social Responsibility in Teaching Engineering:“Sustainable Development Goals: Quality Education”
DAM Sánchez, AG Laso, JLC Mustelier, JLP y Alfaro
Handbook of Research on Operational Quality Assurance in Higher Education …, 2020
2020
Impacto del Aprendizaje-Servicio desde la perspectiva de la innovación educativa
DA Martín, CH Escolano, AG Laso
Aprendizaje-servicio: los retos de la evaluación, 39-56, 2018
2018
The Challenge of Transversal Education Through Teaching Ethics in Engineering: From Hubris to Hybrid
D Martín-Sánchez, A García-Laso, E Muñoz
2018
El Proyecto Monitor como estrategia de nivelación en la universidad [The Instructor Project as a leveling strategy at the university]
DA Martín Sánchez, A García Laso, L Presa Madrigal, D Bolonio Martín, ...
2017
Discourses and values underpin public debate on fracking in Spain: A case study at the crossroad
E Hermelinda Lopera Pareja, A García Laso, DA Martín Sánchez
EGUGA, 1934, 2015
2015
Aprendizaje servicio en la Universidad Politécnica de Madrid: Cultura de compromiso y acción social
LA Moreno, NG Sánchez, AG Laso, DAM Sánchez
El Aprendizaje-Servicio en las universidades: De la iniciativa individual al …, 2015
2015
Práctica de aprendizaje servicio, luces, personas y acción: electricidad y compromiso social
BF Ortíz, AG Laso, DAM Sánchez
Construyendo ciudadanía crítica y activa: experiencias sobre el aprendizaje …, 2014
2014
La cultura y la conciencia científicas en sus contextos. Valores en el espejo de las éticas
AG Laso, DM Sánchez
La percepción social de la ciencia: claves para la cultura científica, 242-281, 2014
2014
Aplicación del Aprendizaje Servicio en los estudios de ingeniería para la corrección de la desigualdad
A García Laso, DA Martín Sánchez, JL Costafreda Mustelier
LUCES, PERSONAS Y ACCIÓN: ELECTRICIDAD Y COMPROMISO SOCIAL
EM Ruiz, B Flor Ortiz, A Garcia Laso
Tectónica emocional
D DE CAMPO
La ética en la educación universitaria. Un modelo viable.
DA Martín-Sánchez, A García-Laso, JL Costafreda-Mustelier, ...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20